Vraag

mijn broer vind mij leuk

  • 2 February 2021
  • 4 reacties
  • 390 Bekeken

Badge

Hoi ik heb iets meegemaakt een maandje geleden het is niet super heftig of iets maar ik zit er wel mee namelijk:

 

Mijn broer heb ik nooit gekend (hij is 19 jaar) door wat redenen maar eindelijk kon ik hem toch via social media vinden en raakte we in contact maar uiteindelijk vroeg die “heb je een vriendje“ (terwijl hij een vriendin heeft) ik zei nee vervolgens vroeg die of ik iemand leuk vond en daarna vroeg die of ik hem leuk vond!?! Ik zei nee een half uur later had die me overal op geblokkeerd zelfs me moeder! Terwijl mijn moeder hem eindelijk na 16 jaar weer had gesproken...ik voel me nog steeds best schuldig en zit er nog steeds mee dat die zon zulke vragen stelde ik heb zelfs screenshots ervan..zal ik ze naar zijn vriendin sturen of hoe kan ik het best dit een plaatsje geven


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Staystrong! 

 

Als ik jou was zal ik met je moeder/vader/mentor/begeleider/verzorger hierover praten!

Het ligt er ook aan of jij je broer ook leuk vind, ik weet niet of het je volle broer is of niet maar als het zo is en je neemt een relatie aan met hem is het natuurlijk voor andere ook wel gek. Maar uit dit verhaal nam ik aan dat je het een beetje eng vond… Ik zal naar je moeder/vader/mentor/begeleider/verzorger gaan en de screenshots laten zien en samen op een oplossing komen! 

 

Veel succes!

 

XxX Madeliefje

Badge

Ik vind hem niet leuk en het is mijn half-broer :)

 

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

ja dat is best raar dat je half broer je leuk vind !

Reputatie 1
Badge

het is bewezen dat als je je broer of zus niet gekent heb dat je je automathish meer sexueel aangetrokken voelt aan hem / haar, maar een relatie met een familie lid is illigaal dus ik zou het niet doen 

Reageer