Vraag

Mijn broer is verslaafd

  • 23 June 2018
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik zit vaak thuis op mijn kamer terwijl mijn broer weer eens 5-8 uur per dag zit te gamen. Het word ook steeds erger. Eerst was het 3 uur max ij het weekend per dag 1,5 uur. Hij word als hij moet stoppen met gamen vaak erg agressief. Ik word er echt bang van. Stoelen naar mijn moeder gooien mijn broertje slaan. Hij is 14 ikke 12 mijn broertje 7. Ik zit nu op de wc en heb mezelf daar opgesloten omdat hij weer boos werd nu erg overdreven. Hij wou leren in de woonkamer. Mijn moeder zei iets tegen mijn broertje, en mijn vroer roept heel erg hard bek dicht kutwijf. Mijn moeder vind dit natuurlijk niet normaal en zegt er wat van. Er komt een erge ruzie waarvij mijn broer mijn moeder weer pijn wilt doen als ik er wat van zeg dreigt hij naar waardoor ik bang word en ga huilen. Ik durf niet echt meer weg te gaan uit de wc dus graag snel antwoord.

3 reacties

Hallo,

Dit is een veel voorkomend probleem bij jongeren. Je kunt er met hem en je moeder mee proberen te oraten en misschien uiteindelijk hulp inschakelen om hem van zijn verslaving af te helpen of zijn playstation of wat het ook is weg te gooien of te verbergen? Hopelijk heb je hier iets aan
“Oraten” moet natuurlijk praten zijn
Dankje

Reageer