Vraag

Mijn aller grootste angst

  • 17 January 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een meisje 16 jaar ik woon in pleeggezin al heel erg lang al bijna 10 jaar en ik voel me goed op die plek maar soms ben ik bang ben dat ze weer zeggen dat ik lieg

Over pijn en over  me verleden praat ik nooit want ben veel te bang, paniek aanvallen, en ben heel erg bang voor mensen geweest en nu nog steeds wel

voor al as ze  me aanraken en ik dat niet doorhebt

jeugdzorg heeft mijn leven verpest en ik ben er helemaal klaar mee

ik zie mijn leven niet zitten omdat alles weg gedaan waarvan ik heel maar ik zal altijd door moeten zetten voor me moeder  

Want ik wil het niet nog meer pijn doen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Babara ,

 

wat goed dat je hier over je gevoelens komt praten! Je bent ook welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten, elke dag tussen 11 en 21 uur. Als je het leven niet ziet zitten kan je ook contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via 113.nl , zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Veel sterkte,

 

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Het gaat wel weer ik ben veilig nu dan

Reputatie 4
Badge +1

hey hey 

ik hoop dat je je snel beter voelt. wat kut dat jeugdzorg het zo heeft verpest, ik heb zelf ook slechte ervaringen met hun. maar heb je al een keer gekeken voor therapie ook kan je een gesprekje aanvragen bij de huisarts. dan ga je met een praktijkfunctionaris praten en ze kunnen je bijv. doorsturen of helpen doormiddel van opdrachten.

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik. Heb een psycholoog maar bedankt 

Reageer