De titel zegt het al, mijn airfryer is stuk gegaan nadat mijn kleine zusje de airfryer van de trap had gegooid tijdens een ruzie . Hoe kan ik het beste een tosti maken? Ik kan geen gas fornuis gebruiken. Ik heb een magnetron en een oven. De magnetron versie was nogal kleverig en flubberig.
Hayy
Mijn vader doet altijd het brood uit de vriezer halen, de kaas en de ham erop, even in de magnetron en dan bakken in de pan met een beetje boter. Je kan ook je brood roosteren en dan het beleg erop en even in de magnetron, maar dat doe ik zelf niet zo vaak.
-OnlyMe
Hey
Je kan misschien in de magnetron kan je de ingredienten stoppen en het brood in een toaster als je die hebt, het kan ook gewoon zonder. Ik weet niet of het werkt maar dit de beste Idee die ik heb.
Liefs Caiya
Tosti ijzer kopen? Sws veel beter dan uit de airfryer.
Tosti kan je volgens mij ook gewoon in een pan maken. Maar een tosti ijzer lijkt me een beter idee.
Hoi hoi. Mini oven, braadpan, bbq kan allemaal. Wel weten waar je aan begint!
Groetjes Tartan X
Thuis hebben we geen magnetron, maar een paar minuten in de oven of een pan met vet is ook super lekker!
Hoi
Groetjes,
Waarom kan je geen fornuis gebruiken? Naja, is ook goed. Trouwens, hoe maak je in gods naam een tosti in de airfryer?
Anyways, je kan ze blijven maken in de magnetron of inderdaad zo'n tosti ijzer kopen.
(Alvast vooraf: ik maak zelf nooit tosti's, en mij moeder/vader ook niet voor mij, dus misschien, wellicht is dit een slecht idee)
Ik zat even na te denken he, jij wilt praktisch gezien, geroosterd en warm brood.
Dus... als jij dan het beleg wat jij erop wilt, in de pan legt en bakt op een bepaald plaatje wat in de pan kan, en dus niet vastplakt aan het einde, wordt het toch warm en gesmolten (met kaas dan), met andere belegsoorten kan je verder kijken hoe en wat (ligt eraan wat je lust op een tosti, of überhaupt op brood)
Met het brood zelf weet ik niet of het roosterd als het brood in de pan ligt, ik doe dat namelijk zelf nooit.
Dus... ik heb eigenlijk geen idee of dit werkt, maar het kwam in me op
;;;
Maar uiteindelijk kan je een nieuwe kopen, toch?
Hopelijk heeft (ook) één van de reacties hierboven geholpen.
Oh.. lees nu pas dat je een airfryer had, dacht een tosti ijzer,
Koop idd gewoon een nieuwe, en dan beide?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.