Skip to main content

mij ouders hebben ruzie

• December 2, 2025
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hi ik ben 12 jaar en heb een broertje van 11 en een half broertje van 2 

mijn ouders zijn al uit elkaar sins ik 2 en een half was en dan verwacht je dat ze dan geen ruzie meer hebben nee dus ik heb een half jaar mijn moeder niet gezien en ik ging niet naar school dat kwam door zoo veel dingen dat ik niet eens weet waar het over ging en ik moest met honderd duizend mensen praten en toen was ik er zo klaar mee dat ik naar me moeder ben gegaan en toen moest mijn broertje daar nog een half jaar blijven voor hij weer naar mij en mijn moeder mocht toen was ik 10 en toen wilde ik niet meer naar mijn vader en toen ik 11/12 was begon het weer toen heb ik mijn moeder een jaar niet gezien en ze doet niks en gelukkig zie ik haar weer maar het kwam omdat ik niet naar school gin en toen ging iedereen zeggen dat mama niet voor mij kon zorgen ik ga nu weer naar school en ben mama 

1 reactie

• December 2, 2025

Hoi ​@Lilou  dat is erg om te horen, het is een hele nare en ingewikkelde periode voor je dat snap ik 

Mag ik je de raad geven om naar de kindertelefoon te bellen hierover, je moet het gewoon ff durven doen, het nummer vind je op de website hier