Hoi
Mijn thuis situatie is best wel kut. Mijn vader krijgt soms woede aanvallen en dan hebben we het er wel over maar dan zegt hij alleen JULLIE hadden dit beter kunnen doen, en de volgende keer moeten JULLIE dit (niet) doen. Dat zegt ie vooral tegen mij omdat ik degene ben die er tussen gaat staan zodat er niks met mijn broertjes gebeurt, want dat doet meer pijn dan fysieke pijn als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dit is dus n paar dagen geleden gebeurd en gisteren kon ik me ook echt niet concentreren op school en zo en de hele tijd dat gevoel in mijn buik, dat alleen wegging als ik met mijn beste vriendin was aan wie ik alles heb verteld. Ik voel me veilig bij haar. Anyways ik heb het gevoel dat ik mentale hulp nodig heb want ik heb toetsweek volgende week en ik kan me gewoon niet concentreren omdat ik er de hele tijd aan moet denken. Ik heb ook ooit zelfmoord willen plegen omdat ik dacht dat het zou helpen maar toen kwam ik erachter dat trauma juist ook de oorzaak is dat hij het doet. En ik zou het de rest van de mensen om me heen ook niet aan willen doen. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met zo iemand, zou dat er zelfs op school kunnen zijn of…? Alvast heel erg dankjewel!!!