Hi
Heftig verhaal zeg
Ik zou zekker de kindertelefoon chat/telfoon adviseren
En veilig thuis als het erger wordt
Sterkte hoor
Groetjes
Hey,
Ik wil even zeggen dat ik het echt heel dapper van je vind dat je dit hier deelt, en ik wil je laten weten dat dit absoluut niet jouw schuld is. Niemand verdient het om zo behandeld te worden, en jouw gevoelens zijn 100% geldig.
Je ziet dat iemand al heeft voorgesteld om Veilig Thuis te bellen, en dat klinkt als een goede stap. Zij zijn er juist om te helpen in situaties zoals die van jou. Ze kunnen met je praten en kijken hoe ze je kunnen helpen om je veiliger en beter te voelen.
Misschien kun je ook een vertrouwenspersoon op school of een leraar die je vertrouwt inschakelen. Zij kunnen ook met je meedenken en ondersteunen. Je bent het waard om goed behandeld te worden, en er zijn mensen die er voor je willen zijn!
Blijf sterk, en als je ooit gewoon wilt praten of advies nodig hebt, mag je altijd blijven delen. Je bent niet alleen, echt niet
Groetjesss
Hoi @Kukuniii ,
wat goed dat je hier gekomen bent om er over te praten. Wat er bij jou thuis gebeurt, is echt niet okee. Mentale en fysieke mishandeling is verboden bij de wet. Zoals de mensen hiervoor al hebben gezegd, is het be;angrijk om er over te praten en hulp te zoeken.
Je staat er namelijk niet alleen voor! Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Natuurlijk kan je ook bij Veilig Thuis terecht via www.veiligthuis.nl , je zou bijvoorbeeld eerst anoniem om advies kunnen vragen. Wanneer je het eens bent met het plan dat zij je vertellen, kan je ervoor kiezen om je contactgegevens te geven, maar alleen als jij dat wil.
Ook kan je voor hulp of ondersteuning bij je zelfmoordgedachten contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.
Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte,
groetjes Marieke / De Kindertelefoon
Hey!
Het klinkt echt heel moeilijk wat je doormaakt, en het is niet eerlijk dat je zo behandeld wordt. Het is helemaal niet normaal dat iemand je zo pijn doet, vooral niet je moeder. Je verdient liefde en respect, net zoals iedereen.
Als je het gevoel hebt dat je niet veilig bent of dat je moeder je pijn doet, is het heel belangrijk om met iemand te praten die kan helpen. Misschien een leraar op school, een familielid, of zelfs een vriendin.
Zelfbeschadiging is echt erg. Misschien kun je met de Kindertelefoon chatten?
Probeer ook goed voor jezelf te zorgen. Misschien kun je een hobby vinden die je leuk vindt, of iets creatiefs doen om je gedachten te verzetten. En onthoud, het is goed om hulp te vragen. Je staat er niet alleen voor.
Zoek alsjeblieft hulp. Je bent belangrijk
Groetjes, Bliss
Hoi @Kukuniii goed dat je dit vertelt! Lees de adviezen hier maar goed. En zoals @Marieke al zegt, je mag daar echt om hulp vragen. Kijk de links maar eens. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Doen hoor!
Dużo siły, odwagi i miłości! (Veel sterkte, moed en liefde)
Groetjes liefs Tartan XxX
Pools:
Hej, to nie brzmi dobrze. Zdecydowanie spróbowałabym zadzwonić na infolinię dla dzieci (lub porozmawiać, jeśli jest to dla Ciebie łatwiejsze). Może twoja matka chce dobrze, ale wygląda na to, że bardzo cię zaniedbuje i nie przejmuje się twoim bólem. Rozmowa z infolinią dla dzieci możesz opowiedzieć swoją historię i pocieszyć się lub poszukać dalszych kroków w celu uzyskania pomocy. xx i powodzenia (Nawiasem mówiąc, zostało to zrobione za pomocą Tłumacza Google, więc przepraszam, jeśli jest źle.)
Nederlands:
hey,
dit klinkt niet goed. ik zou zeker even proberen te bellen met de kindertelefoon (of chatten als dit makkelijker is voor je). misschien bedoelt je moeder het wel goed, maar het klinkt alsof ze je erg verwaarloosd en je pijn niet belangrijk vindt.
met een gesprek met de kindertelefoon kun je je verhaal doen en getroost worden of je kunt kijken voor volgende stappen om hulp te krijgen.
xx en veel geluk
(dit is trouwens met Google Translate gedaan, dus sorry als het slecht is.)