Hoi ik ben niet zo goed met nederlands. Ik kom uit poolen, maar mijn moeder is ereg Beledigend.
dit is mentaal maar dit kan ook iziek worden. Zij soms slaan me. Ik heb wel een Zelfbeschadiging verslaving, dit is mijn coping mechanism. Ze hebt mijn ook op mijn kont geslaan. Haar exuse is dat "ik ben haar kind and ze mach dit doen."en dat ik "hou van pijn". ook als ik heeb tand pijn (ik hebt de tandards niet gezieen in jaaren en ook door mijn depresiev episoden ik hebt niet mijn tande gepoets zo soms ik heb tand pijn) zij zegt "Maar jij hou van pijn." Dit klinkt best maar Seksueel. Deze donderdag ik hebt naar school gehaan en zij wordt boos dat ik had met mijn friendenen even praaten naar school. Zij wilt mijn isoleren. Ik woon in een vakantiepark, en ik heb 20/30 minuuten naar school/Stad waar ik heb school. Zo ik heb niet zo weel frienden dicht bij me. Zij gedraacht als ik ben een Babysitter voor mij zus, zij gedraach dat mijne problemen zijn niet ereg. (Ik heb zelfmoordgedachten, ik had ook proberen om toe overdosis te doen met pillen. Zij denkt dat dit is door mijn friendenen. Maar het is zo niet. Ik had altijd problemen.) en dat zij gad it erger en meer. Ik kan dit niet meer ik will rust van haar. Ik had met niemand dat in veilig huis leeft en die zegt dat ja als dit gaat steeds so ik zou bellen met de veilig thius bellen.