Vraag

Meisje van 13 gaan naar Zuid-Korea met vriendin

  • 8 July 2021
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik zit met een mega probleem, een meisje uit België is 13 jaar. Ik noem haar nu even haar even Anne (niet haar echte naam). Anne heeft van het weekend sex gehad met een leeftijdsgenoot. Nu is het maandag uit gegaan en was ze mogelijk zwanger,  uit een test is gebleken dat ze gelukkig niet zwanger is.  Ze had maandag of dinsdag direct weer een ander. Dat was van korte duur want binnen 24u was het weer uit. Sinds gisteren heeft ze weer een ander. Nu is dat ook weer uit. Maar die jongen wou graag dat ze naar Zuid-Korea zou komen omdat hij daar zelf ook woont. Dat vond ze prima. Ze mocht ook een vriendin meenemen. Nu is het alweer uit, maar gaat ze toch naar Zuid-Korea. Ze wil daar iets met paarden gaan doen, of haar vriendin mee is weet ik niet. Maar ik vertrouw het niet, ze is nu al onderweg. Maar ze is 13 jaar, ze valt op ouder en die laatste jongen was ook iets van 16-17.  (eerdere jongens waren 29, 16 en 18) Ik weet het ze zijn allebei minderjarig maar toch vertrouw ik het niet. Zo snel, en dan is ze nu onderweg naar Zuid-Korea. Ik heb ook een foto van die jongen gezien en ik schat hem ouder dan dat hij zelf zegt. en op die foto liet hij natuurlijk ook direct zijn sixpack zien.

HELP!!!! 

WAT MOET IK DOEN????? WAT KAN IK DOEN???????

PLSS! HELP ME!

DIT KAN NOOIT GOED GAAN!!!!


1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Ik denk dat je dit tegen haar ouders moet zeggen en de politie moet inlichten want anders is het te laat en kan je haar niet helpen de politie zal wel je helpen met het opsporen van de man en dan kunnen ze haar ophalen in Zuid-korea want je mag niet als minderjarige met iemand ouder relaties hebben

Reageer