Vraag

meisje in de klas hulp nodig?

  • 26 February 2020
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hallo allemaal, ik heb dus gehoord dat een meisje in mijn leerjaar een vader heeft met kanker, en andere kinderen  pijpt voor 10 euro ik zit dus te denken of ze hulp nodig heeft!

ze vind mij niet aardig en we zijn geen vrienden maar ik geef blijkbaar wel om haar, dus was kan ik doen om haar uit de prostitutie te houden en ook geen depressie geven

 

help!


4 reacties

En jij weet zeker dat dit geen roddels zijn?

Als het werkelijk de waarheid is, dan lijkt het mij het beste om jouw zorgen met een leerkracht zoals jouw mentor te delen. Deze kan, indien nodig, haar mentor erover inlichten. Die regelt de zaak dan verder.

Zo hoef jij er niet echt betrokken bij te zijn en zit jullie slechte band dit niet in de weg.

Klinkt dat goed?

Reputatie 1
Badge +1

@MensPersoon  nee het zijn geen roddels en ja het is een goed plan :)

Reputatie 1
Badge +1

@MensPersoon maar ze rookt ook wiet enzo dus ze is echt wel crazy

Badge

Hey! Het kan ook komen omdat haar vader k ziek is dat ze de weg kwijt is probeer haar vertrouwen te krijgen als je km haar geeft en een persoon te zijn waar ze mee kan praten en dan kunnen jullie samen Miss een oplossing vinden je weet nooit wat der bij komt kijken of wrm ze het doet je moet altijd eerst haar verhaal horen voor die van anders hopelijk komt t goed 😌

Reageer