Ik heb al eens eerder hier geschreven we zitten echt in een nachtmerrie waar ik eigenlijk wel uit ,ou willen we kregen in maart te horen dat mijn pa kanker heeft hij heeft 25 chemo en bestraling gekregen het verliep goed pijn. Was niet veel nou 25 keer heeft ie gehaald toen gingen ze kijken of het kleiner was de tumor want die zat door maagwand dus die was heel groot het had niet geholpen dus toen was het de vraag of de operatie kon doorgaan die kon doorgaan maar hij woog nog 70 van 84 kilo nou de operatie is gelukt tumor eruit toen bleek dat hij een maagverlaming heeft dat hebben ze kunnen oplossen maar hij is heel slecht behandeld in het ziekenhuis nou thuis heeft hij heel veel pijn in ze stuitje de arts zee dat dat er bij hoorde nou dat bleek dus niet het was een naadlekage met een abces er naast ook al heel lang en die zit er nu nog na 4 weken nou toen kreeg hij een drain heeft niet geholpen toen een spons behandeling maar Jeetje wat was dat heftig zeg het dee zo veel pijn bij mijn vader ik herken hem niet meer toen heeft mij vader besloten dat hij er uit moet het gaat nu iets beter sinds dat eruit was toen op een avond hij valde vaker toen is hij bewusteloos gevallen geen adem geen contact we hebben 112 gebeld ik heb ze pols in de gaten gehouden die had ie voor 10 minuten niet meer ambu hebben ze hem meegenomen hij was helemaal uitgedroogd heeft infuus gekregen en dat heeft hem goed gedaan de volgende dag kwam ze arts langs een hele grote bek gelijk van wat heb je nou weer me pa zee nou ik was gister half dood arts oh oke nou ja me vader zee wat gaan we voor volgend plan doen arts der is geen plan je bent er zelf mee gestopt dus ja der is geen second plan me vader nou dan gaan we naar Erasmus heeft tie geaccepteerd nou we hebben een goed plan gekregen ze gaan kijken of er nog uitzaaiingen waren van de tumor ze gaan in de blaas kijken want daar hebben ze ook iets opgemerkt maar het bleek dat onze arts heel veel fouten heb gemaakt hij wist dit allemaal maar die klootzak wou ze naam niet beschadigen dus we gaan hem aanklagen maar me vader krijgt of een kleine operatie dat hij de volgende dag naar huis mag maar het gaat hoogwaarschijlijk de groten worden dan krijgt hij voor altijd een stoma dat is ons verhaal tot nu toe dan jullie voor het lezen ik wil gewoon niet meer verder