Vraag

me ouders zijn streng

  • 21 July 2021
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hey iedereen!

ik heb ene vraagje 

toen ik net thuis kwam net had een tas waar spullen in zitten en die leg ik gewoon op tafel zonder iets raars te doen en ze zijden meteen al streng DOE DIE TAS VAN TAFEL!!!! NU!!!  waardoor ik vrij agressief reageerde i(k wordt altijd beetje agressief als mensen niet zo aardig doen tegen mij) en ik zij eerst gewoon normaal ik moet nog spullen uit me tas halen. en toen zijden me ouders DAT BOEIT ME NIET GEWOON DIE TAS VAN TAFEL NU!!! en toen smeten ze de tas van tafel (niks is stuk gelukkig)  en toen werd ik nog agressiever waardoor ik erg de neiging had om spullen naar hun te gooien  maar dat had ik niet gedaan en wilde dat ook niet.

nu is me vraag is dot normaal? ik vind dit eigenlijk helemaal niet normaal wat hun doen en dit doen ze wel vaker dat hun meteen bos doen terwijl ik gewoon normaal iets vraagt aan hun. en ga elke dag lang naar buiten rond fietsen of wandelen dat helpt mij om weer rustig te worden/

groetjes!!!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @een jongen555 ,

 

We lezen dat je thuis in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes van Marieke, De Kindertelefoon

Hey, wat een lastige situatie

 

Zijn er wel eens momenten waarop je ouders wat rustiger zijn en niet zo boos? Misschien is het een idee om het op dat moment het er met hen erover te hebben. Dat je het niet zo fijn vind wanneer hun op die manier reageren en dat jij je er rot door voelt. 

Mocht het erger worden kun je natuurlijk met iemand hierover praten die je echt vertrouwt, zoals je vrienden of een vertrouwenspersoon? De kindertelefoon kan natuurlijk ook goed met je mee denken.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :)

 

jjj

 

Reageer