Vraag

Me neefje van 12

  • 1 October 2022
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Badge

Hoi het zit mijn niet lekker mijn neefje van 12 dus net zo oud als ik gaat met een man van 68jaar alleen een weekendje weg en blijven daar slapen ze zijn dan ook echt met z, 'n 2en en zijn ouders zijn niet mee ik voel me daar niet goed bij en zijn ouders hebben ook toestemming gegeven maar ik heb er zelf een slecht gevoel er bij en kan er niet met ze er over praten wat kan je dan doen??? Want ik vind dit erg vreemd hoop dat iemand dit leest en ook wil antwoorden

 


2 reacties

Hi @Nikkie ,

Wat goed dat je dit deelt en lief dat je zo uitkijkt voor jouw neefje! Helaas denk ik dat de situatie buiten jouw handen ligt en je er dus niet zo veel aan kunt doen. 

Wat misschien wel een optie is, is om de zorgen over jouw neefje te bespreken met jouw ouders en kun je vragen of zij met de ouders van jouw neefje willen praten. Het kan zijn dat het niets veranderd en dat moet je op het gegeven moment ook loslaten, maar misschien denken de ouders van hem er nog eens goed over na!

Heel veel succes Nikkie! <3

Liefs, Junia

Hi ik was nog niet op het forum toen je dit plaatste. Ik had anders gezegd hou veel contact met hem als ie daar is. Appen hoe het gaat enzo, pics sturen dat soort dingen. Hoe is het gegaan ? 

Sjammetje xxxx

Reageer