Me neef heeft mij gedwongen en me broer gedwongen. moeilijk voor mij.

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 1153 Bekeken

Badge

Hii. Ik ben een meisje van 13. Ik ben op me 8 of 9e gevingerd door me neef terwijl ik het niet wou en hij bleef dwingen en toen pakte hij me ineens en begon hij me te vingeren en ik kon niks doen. Het deed pijn en hij wou niet stoppen en ik heb het nog nooit tegen iemand gezet want er zijn door de jaren heen veel problemen bij mij thuis geweest en ik denk telkens weer aan dat moment als ik hem zie en ik ga het echt niet aan me ouders vertellen. ik weet nu niet wat ik moet doen want het komt weer steeds vaker naar boven waardoor ik problemen krijg met me eigen krijg Want me neef heeft me broer een paar jaar geleden gedwongen om een meisje aanteraken en dat was een dag na mijn verjaardag en de dag dat ik op voetbalkamp ging en toen kwam dat meisje naar me toe en zei wat me broer had gedaan en ik zei het tegen me ouders en me vader heeft me broer op school opgehaald en toen weer thuis hadden me ouders en me broer hele erge ruzie en dat ging door en er kwamen veel mensen over de grond en ik zat op me kamer te huilen en savonds ging ik op kamp ik moest huilen op kamp en de maanden door ik was gewoon veranderd van druk kind naar stil en dat is nu nog want er zijn door het jaar door ruzies geweest en uit eindelijk is me broer uit huis gezet het was moeilijk maar minder ruzie en ik mocht het tegen niemand zeggen en daardoor had vort altijd ruzie met mensen om me heen ik zat toen in groep 7 en nu gaat het vort beter ik zit nu in de 2e en heb een hele goeie vriendin waar er mee kan over hebben alleen dat over me broer maar niet alles weet ze en ik krijg nu zelf ook hulp. maar ik ben niet zo iemand die graag over deze dingen praat dus heb ik ook nog nooit gedaan omdat ik bang ben dat ik moet huilen en ik weet niet wat ik ermee moet doen   heeft iemand tips wat ik kan doen.


4 reacties

Badge

Hoi! Wat naar voor je! Ik snap dat zo een anoniem berichtje van een of ander meisje misschien niet het hele probleem op kan lossen, maar wil echt heel graag tegen je zeggen dat je het echt niet zeggen. Of dit nou tegen je ouders/docent/vriendin is maakt niet uit, maar er moet wat tegen gedaan worden!

Reputatie 2
Badge +1

^^^ volgensmij is wat je neef gedaan heeft ook strafbaar. Vertel het je ouders vooral dit is te zielig voor woorden Ik kan huilen  t is ziek om je nichtje te dwingen om ***te doen. Psychopatisch hopelijk wordt je neef gestraft. Natuurlijk is dit moeilijk voor je. Leg het  je ouders zorgvuldig uit. Meer advies heb Ik niet

Grtjes Mr. D

Succes

 

Badge

Natuurlijk mag je huilen het is erg maar het helpt als je erover praat

HeyPowerGirl2

 

Wat naar waartoe je neef je broer en jou dwong. Niet ok van hem. Ook vervelend hoe je thuissituatie je het lastig maakte om hierover te praten. 

 

Zoals in bovenstaande reacties meegegeven wordt, is het helemaal, helemaal ok om te huilen. Je hebt iets heftigs meegemaakt, en het is normaal dat daar zware emoties aan gekoppeld zijn. Iemand die je in vertrouwen zou nemen, zou volgens mij dan ook helemaal niet verbaasd zijn als jij zou beginnen huilen. 

 

Heb je iemand in gedachten die je in vertrouwen zou durven nemen? Een docent bijvoorbeeld, de huisarts of een familielid? Als een gesprek je lastig lijkt, zou je ook kunnen schrijven of bellen. Je zou je verhaal ook anoniem kwijt kunnen bij de Kindertelefoon.

 

Gr. Kenshin

Reageer