me moeder wil me mogelijk uit huis plaatsen

  • 31 August 2021
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vandaag is totaal uit de hand gelopen thuis ik ben op me zusje geflipt en heb haar hoofd denk iets van tien keer tegen het autoraam gegooid dat ze direct naar het ziekenhuis kon om hechtingen er in te laten zetten. Maar nu heeft me moeder schijnbaar ook even gevraagd hoe het de eerste week op school ging zonder dat ik het wist en ze was aller minst blij wat ze hoorde. Ik heb dus vorige week de leraar uitgescholden en daarna een paar klusjes de vernieling in gebracht omdat een leraar die nieuw was wel even over me kleding stijl commentaar wou geven. Tja ik had me trainingskleding aan en hij wou per direct dat ik het uit ging doen toen heb ik dus zeg maar in blote buik gestaan dat iedereen me borsten kon zien. Ik zij ja je zegt tegen mij trek je sport bh uit doe ik het is het weer niet goed toen ben ik dus de klas uitgestuurd en had ik hem nog even uitgescholden. En mij moeder kreeg al klachten dat ik dus op straat tegen mensen zij toen ik aan het hardlopen was ja kun je me zien. Ze is dus eigenlijk gezegd nog amuset met mij tja ik hoop niet dat ze me uit huis plaatst. want als ik me cheerleader trainingen vaarwel moet zeggen door dat ze me uit huis plaatst dan kan ze lol met mij gaan beleven. Ik ben een cheerleader daar moet ze maar aan wennen en een cheerleader is gewoon 1 maal iemand die zich heel schattig kan opstellen maar ook een grote bek kan hebben.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @TessaV,

Je zult een goed gesprek met je ouders moeten hebben over je toekomst. Want wat je hebt gedaan is natuurlijk niet normaal. En behoorlijk uit de hand gelopen. Dit gaat misschien vervelend klinken, maar ik raad je aan om een traject met een psycholoog te volgen voor woedebeheersing. Want iemand door een autoruit slaan en dat die naar het ziekenhuis moet is natuurlijk echt compleet de controle kwijt. Het is zodat je de controle weer terug kan krijgen en goed nadenken. Want ik hoop dat je nu achteraf dit niet gewild had.

En waarschijnlijk voor je zusje ook als die jou op een barbecue duwt. Je zou volgens mij ook therapie voor het hele gezin kunnen krijgen. In ieder geval moet er zeker iets veranderen tussen jullie allebei. Want dit kan zo niet veel langer doorgaan.

Veel succes

Groetjes NV

Ik heb niet alle topics gevolgd, welke zoals deze af en toe aanvoelen als een koortsdroom voor mij, dus ik heb niet alle informatie.
 

Gelukkig lijkt NaamVergeten er iets meer van af te weten.

 

Je hoeft geen professional te zijn om hier te lezen dat er iets mis is.
Het hele verhaal is al zorgwekkend, maar de laatste zin doet daar een schepje bovenop.

Ik ben een cheerleader daar moet ze maar aan wennen en een cheerleader is gewoon 1 maal iemand die zich heel schattig kan opstellen maar ook een grote bek kan hebben.

Zelf dacht ik dat cheerleaders vooral met cheeren bezig waren en niet het plegen van fysiek geweld, maar schijnbaar zijn daar de meningen over verdeeld.

Je topic geeft mij in ieder geval de indruk dat je de schuld van je afschuift.
De fout ligt niet bij jou, maar bij je zusje, je docent, je outfits, je school, het cheerleader zijn.
Tenminste, die indruk wek je.

Natuurlijk heeft elk verhaal minstens twee kanten, maar dit lijkt mij niet het beste gedrag.

Zoals NaamVergeten lijkt het mij dan ook het beste om dit met iemand, zoals een psycholoog, te bespreken.
Ik zou het je afraden om je familie daar zomaar bij te betrekken, omdat het tot nu toe alleen maar ruzie op lijkt te leveren.

Reputatie 5
Badge +4

hey!

dat je zusje tien keer tegen je autoraam hebt gegooid en naar het ziekenhuis moest voor hechtingen is niet normaal vindt ik.

snap 1 ding wel over je leerlaar over kleding je moet gewoon dragen wat je wilt en iemand moet niet zich bemoeien wat iemand draagt. en ik zou misschien wel boos gedaan tegen die leerlaar wat vind echt niet normaal en leuk voor je! 

groetjes

Ik weet misschien wel waarom me zusje boos op mij is ik heb haar een paar maand geleden verraden bij me moeder toen ze levensgevaarlijk praktijken uithaalde. Sindsdien praat ze amper met mij en is ze dus een paar keer tegen mij aan geflipt door me tegen een hete BBQ aan te gooien. Ze is stik jaloers op me omdat ons team mogelijk volgend jaar naar wereld kampioenschap cheerleading in Amerika gaat. Maar me moeder vindt dat allemaal normaal en is het zo op eens voor haar aan het opnemen en dan vindt ze het gek dat ik op me zusje zit te flippen. Mijn frustratie van de afgelopen weken heb ik op school af gereageerd en gisteren op me zusje terwijl er gewoon voor dat ik me zusje heb verlinkt gewoon niks aan de hand tussen ons was. 

Reageer