hey iedereen!
ik ben ene jongen van bijna 15 jaar. En ik weet niet of dit tegen de regels is wat me ouders hadden gezegd het zit zo vandaga was ik de hele dag bij mijn beste vriend en ik had vorige keer gezegd dat ik hem 100% vertrouw en dat hij op mijn dure elektrische E-bike mocht maar sinds vandaag ontdekte ik nadat ik bij me vriend was dat een slag in me wiel zit ik vertelde dit tegen me ouders en zeggen dat hun me niet geloof en dat me vriend dat heeft gedaan wat totaal niet waar is want ik was de hele tijd bij toen hij op me fiets reed en me ouders zeggen nadat ik had gezegd dat is niet waar want mijn vriend in heel zuinig in andere spullen en me ouders zeggen ik wil nooit meer dat jij iemand op je fiets laat rijden ik zij van weet je ik heb die fiets zelf gekocht en ik ben de eigenaar en jullie hebben daar niks over te zeggen wie er op mijn fiets mag want ik weet zelf heel goed wie ik vertrouw en op mijn fiets mag en ik bepaal zelf de regels voor de fiets en voor de zekerheid blijf ik er steeds bij terwijl iemand anders op me fiets rijdt
nu is me vraag gaat dit tegen de regels is dat me ouders zeggen dat ik nooit meer iemand op me fiets laat rijden terwijl ik zelf de eigenaar ben en die fiets voor mij eigen geld heb gekocht?
en ik wil trouwens graag bij me beste vriend gaan wonen want bijna elke dag hebben me ouders en ik een discussie wat vaak uit de hand loop dan loop ik uit de situatie weg en ik ben echt helemaal klaar mee waardoor ik niet meer thuis wil wonen bij me ouders
groetjes!!!