Vraag

mama is weg

  • 8 October 2021
  • 11 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi ,

Ik kwam thuis van school en er was niemand thuis .

De auto van mama en kleding is weg . Weet nu niet waar mama is en kan haar ook niet bereiken. Mobiel staat uit en krijg duitstalige melding te horen wat ik niet begrijpt . Ook is er geen briefje of wat dan ook achter gelaten.  

Wat nu ?????


11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Heb je een vader??

Zo ja bel hem zo nee ga naar de politie 

 

hou ons op de hoogde

Liefs Lucky 

Reputatie 6
Badge +7

Is er iemand anders die je kunt bereiken? 

Woon je in de buurt van de grens? Is je moeder misschien boodschappen doen in Duitsland (goedkopere benzine daar) en staat ze misschien in de file?

Zijn alle kleren weg? 

Waar is je vader?

Hoe oud ben je?

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben 15 jaar en nee wonen niet aan de Duitse grens. 

Mijn biologische vader zie ik niet meer en geen contact mee. 

En nee deel van haar kleding is weg . Althans kan zien dat er in kledingkast gerommeld is ( overhaast koffer ingepakt.),

Ook is de auto weg .

Reputatie 5
Badge +5

Hebben politie gebeld maar doen niets wacht maar.tot morgen en bel dan maar terug .

Zit in erge angst nu 

Reputatie 5
Badge +4

Heb misschien iemand uit de klas waarmee je kan logeren?

Reputatie 5
Badge +5

Mijn bff is hier . En kreeg inmiddels.bericht dat mama in Düsseldorf is bij haar zus . Ze wil even een weekend rust . Kan ik wel begrijpen na alles wat ze mee gemaakt heb de laatste tijd . Komt zondag terug .

Reputatie 5
Badge +4

Oké ben blij dat je weet waar je moeder is

Liefs Lucky 

Reputatie 6
Badge +7

Jeetje gelukkig dat je weet waar ze is maar wat oerstom dat ze niet even een briefje klaar legt. Of haar telefoon aan zet.

Denkt ze wel aan jou? Het klinkt alsof ze je volledig was vergeten.

Reputatie 5
Badge +5

Nee zo is het niet pleegmama heb het een en ander mee gemaakt de laatste tijd.  En wou even rust hebben.  Oudste zus van pleegmama wist dit . Maar was het vergeten om tegen ons te zeggen . Shit happends. 

Reputatie 5
Badge +5

Mama is weer terug .

 

Reputatie 5
Badge +4

Fijn om te horen

Reageer