mama heeft mij een paar jaar achtergelaten

  • 19 August 2021
  • 14 reacties
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi 

Mijn mama heeft mij een paar  jaar achtergelaten 

Ik zal zegen wat er is gebeurd dus 

Op een avond gingen ik en mijn broers en zus bij onze oma slapen en in het appartement gebeurde dit papa vrug wat ze wilden eten papa ging het eten halen maar tun dat papa thuis kwam waren mama en haar vriend An het doen op de zetel en dan is mama met haar vriend weg gegaan maar onze lichten van het huis waren nog aan en ze is gewoon naar de auto die voor onze deur stond mama is ons 2 weken komen op halen en de 3 week niet en toen late ze niets meer weten van haar 

en nu weet ik maar pas de waarheid  en ik mis haar wel is deze situatie normaal ik weet het alle maal niet meer hoor

 

 

 

 

 

 


14 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey hey @Fifi  

Ik wens je eerst heel veel sterkte toe 

 

Ik denk dat je eerst moet kijken of je in contact met haar wil komen en misschien ergens op social media zoeken naar je moeder 

Oke maar hoe dan

Reputatie 1
Badge

@Fifi  kan via alles maar ik zou aanraden fb en dan je moeders naam en achternaam als je die weet dan

Wat is fb

 

Wat is fb?

Afkorting voor Facebook :)

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Je moeder heeft dus blijkbaar haar nieuwe vriend boven haar kind(eren) gesteld. Wat het achtergrondverhaal is weet ik niet, maar ik vind dat sowieso niet echt oké.

Gaat het wel goed nu je alleen met je vader, je broers en zus woont?

Als je daar behoefte aan heb, zou je een keer het contact kunnen proberen te leggen, maar als je dat niet wil is dat ook begrijpelijk en oké. Zoals Meisje889 al adviseert, kan je haar bijvoorbeeld opzoeken op Social Media (zoals Facebook). Ik weet niet of je vader het op prijs stelt als je ernaar vraagt - misschien wel, maar ik ken hem natuurlijk niet.

Succes en sterkte! :)

Facebook (fb) kan een oplossing zijn, maar daar heb ik zelf mijn twijfels over.

Een ouder heeft de wettelijke plicht om voor zijn of haar kinderen te zorgen, namelijk de onderhoudsplicht.
Sowieso is het handig om te checken of je moeder daaraan voldoet, maar het kan best zo zijn dat personeel van o.a. de gemeente je kan helpen.
Immers moet ze ergens ingeschreven zijn als bewoner ook al is het in een andere gemeente.
Ik weet niet zeker of je locale gemeente je kan helpen, maar je kunt het altijd proberen.

 

Het kan in ieder geval geen kwaad om je de naam van je moeder te zoeken.
Zorg dan wel dat je deze tussen “aanhalingstekens” zet, zodat de zoekmachine je betere resultaten geeft.

Waarschijnlijk kan je vader hier ook mee helpen.

 

Mijn vader kan hier niet mee helpen het is super gevoelige voor hem

Misschien een ander familielid?
Je kunt het natuurlijk ook allemaal zelf doen, maar wat hulp kan geen kwaad.

Maar ze haaten mama

Maar ze haaten mama

Hmm, dat is op zich niet heel erg apart maar wel vervelend. Hebben je broers/zus wel behoefte aan contact met je/jullie moeder?

Nee

Ik denk eerlijk gezegd dat je ons en zeker jezelf een stuk beter zou helpen als je ons niet alleen zou vertellen wat niet kan, maar ook wat wel een optie is.

Tot nu toe heb je de meeste ideeën alleen neergeschoten en verder niet echt veel nieuwe informatie gegeven. Veel verder komen we zo niet.

Je hebt dit topic duidelijk aangemaakt omdat je hulp wilt krijgen, dus denk daar even over na.
Natuurlijk is dit geen fijn onderwerp, tot die conclusie zal iedereen ook gekomen zijn, maar dat betekent niet dat we zo dit gesprek moeten voeren.
 

Ok ik kan misschien met vriend (in)   

Reageer