Skip to main content

Heyy ik ben er achter gekomen dat mama drugs gebruikt ik weet niet wat ik nu moet doen

mama's vrienden gebruiken ook drugs mama heeft een kluisje met allemaal soorten drugs die heb ik gevonden

ik wil het liefst weg hier ik heb vaak ruzie met mama En er is niet vaak eten in huis wat ik lust want ze koopt allemaal drugs en wiet

ik heb 2 broertjes die het niet weten want die zijn nog jong heeft iemand tips want ik hou het niet vol hier

Ik zal met politie chaten en ik zou je steunen🤝🏾🤝🏾

Hoi jennifer.x,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Emma, (De Kindertelefoon) 

Hey!

Wat verschrikkelijk naar voor je dat je in deze situatie zit en wat verschrikkelijk goed van je dat je contact hebt opgenomen! Je staat er niet alleen voor! 

Zorg vooral dat je niet alleen blijft zitten met je zorgen! Praat met Veilig Thuis, of met een contactpersoon zoals een mentor of familielid. Als je denkt dat iemand (onder invloed) een gevaar wordt voor zichzelf en anderen kun je zeker de politie bellen!

Grtjes, Cat

@jennifer.x  ik vind het heel goed van je dat je het zegt ik zou bijvoorbeeld een familielid bellen en zeggen dat jij en je 2 broertjes bij hun even wilt blijven en daarna kunnen andere familieleden met je moeder praten. of je kan met de kindertelefoon praten.

-liefs N veel sterkte je kan het ik heb vertrouwen in je het komt goed💖

Heyy,

Wat een nare situatie zeg.. Echt super knap dat je dit met ons deelt! Het beste wat je kan doen is hulp zoeken door met iemand te praten. Kan je misschien met je mentor of met een ander familielid praten over je thuissituatie? Je zou ook altijd een keer met de kindertelefoon kunnen bellen of chatten en je kan ook contact opnemen met https://veiligthuis.nl/ voor hulp.

Sterkte ik hoop dat je situatie snel verbeterd!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Wat een nare situatie maar misschien heb je een vertrouwenspersoon die je kan helpen. Iemand van school of je huisarts of ouders van een goede vriend(in). Heel veel sterkte 

Reageer