mama controleert me lichaam

  • 27 September 2020
  • 5 reacties
  • 1503 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ongeveer 1 keer per maand wil me moeder me lichaam controleren. Dan kijkt ze alles even na, ook tussen mijn billen en mijn piemel. Ik vind het altijd heel genant maar mama vind het belangrijk, het stomme vind ik dat ze nog steeds tegen mijn geslachtsdeel ''piemeltje" zegt. Als of ik een kleuter ben, super gênant. Ik ben al 14. 

Mijn zus plaagt me er soms ook mee. Dan zegt ze: "gaat mama weer even naar je ''piemeltje" kijken?" Dit is toch belachelijk?


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

dat is heel normaal, wij controleren ook elkaars lichaam, want ja kan zelf je lichaam niet geheel goed zien wat er gebeurt, bij voorbeeld heb je nog al grote moedervlekken op je rug die kunnen dikker worden en kanker veroorzaken, kan je zelf niet zien maar je moeder wel.

En zo kan ze veel meer zien en bij houden ook je groei etc.

Ik vind het heel bijzonder en als jij het niet fijn vindt moet je het er met je moeder over hebben, misschien snapt ze je wel en stopt ze er mee

 

veel succes

Reputatie 7
Badge +5

Heeft je moeder dan een medische achtergrond dan?

Weet je ook waarom ze dat doet? Zou k een keer aan haar vragen. Ik snap heel goed als je een jongen van 14 ben dat je dat niet leuk vind.

Ik heb je topics gelezen, en ik snap je probleem eig niet? als jij en je zusje ook naakt beneden zitten waar je moeder bij is. waarom zou ze dan niet even 1x in de maand je mogen controleren?

Reageer