Vraag

Mag geen strings dragen van mijn moeder.


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik mag van mijn moeder geen strings dragen. Dit vind ik erg vervelend, want vind ze lekker zitten en mooi staan. Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Sanne


24 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wat je hier uitlegt zeggen...

Heb ik al gezegd. Maar ze zegt dat ze me te jong vind. 

Hallo Sanne148 :)

Je kunt natuurlijk stiekem strings aandoen. Of nog even wachten.

-TheMightySlayer <3

Soms draag ik ze al stiekem. Maar dan kan ik ze niet in de was doen en ben bang dat m'n moeder het kan zien als ik een string aan heb. 

Je kunt ook nog zeggen dat je strings wilt dragen omdat je bij ander ondergoed de lijntjes door je broek heen ziet. Misschien snapt je moeder het dan beter. Waarschijnlijk denkt ze bij strings meteen aan ordinair en sexy maar dat hoeft echt niet per se. Sommigen vinden het gewoon lekker zitten en soms is het ook gewoon praktisch.

Dat is ook de reden dat ik ze draag. Vind ze lekker zitten en vind ze mooi

Reputatie 3
Badge +2

Hoi!

Ik snap het punt van je moeder wel. Ze wil waarschijnlijk niet dat haar dochter kleding draagt die te ‘open’ zijn. Maar ik denk dat je gewoon met haar moet praten, en misschien een paar foto’s laten zien die niet perse open en ‘sexy’ zijn. Ze zal vast wel begrijpen dat je het echt gewoon lekker vindt zitten. En anders nog een paar jaartjes wachten tot ze er geen invloed meer op heeft. Succes!

Hi Sanne,

mag ik vragen wat je leeftijd is? Als je 12/13 bent kan ik het me nog enig sinds begrijpen. Als je ouder bent dan zou ik goed met je moeder gaan praten en zeggen dat je de lijntje van je onderbroek in je broek lelijk vind en je niet echt goed erin voelt.

 

Hoi hoi, 

Ik ben 15 en word in oktober 16. Ik heb dit al eens aangegeven maar ze blijft bij haar standpunt. Vind het erg vervelend. Want ik vind strings heerlijk zitten en veel mooier en comfortabeler dan gewone slipjes. 

Groetjes Sanne 

Hoi Sanne, ik zie deze situaties wel meer op het forum. Ik heb hier zelf geen ervaring mee natuurlijk maar hoop je desalniettemin toch te helpen.

Waarschijnlijk is het een kwestie van onbegrip. Je moeder ziet wellicht niet in dat het voor jou veel fijner is.

Je geeft aan dat ze je nog te jong vindt. Ik denk dat je juist in deze fase van je puberteit/leven deels je eigen keuzes gaat maken. Je moeder is echter - althans gebaseerd op was ik lees - te bang om dat los te laten.

Conclusie? Ga nogmaals het gesprek aan en geef aan dat jij het echt veel fijner vindt. Vraag waarom ze je dan te jong voor vindt, waarvoor ze je dan te jong vindt,want je ondergoed maakt in de praktijk echt niet zoveel uit. Je kan het! Succes!

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit gisteravond nogmaals met haar gedaan en wederom aangegeven dat ik het heel fijn vind zitten en beter vind zitten dan normale slipjes. Ze blijft echter bij haar standpunt dat ze het niet wil hebben. Ik ben echt radeloos en weet niet meer hoe ik het moet aanpakken om het wel voor elkaar te kunnen krijgen. Ik vind ze gewoon zo fijn zitten en wil gewoon geen normale slipjes meer dragen. Wat kan ik nog doen of proberen?

Groetjes Sanne

Geeft ze wel een reden of is het een waarom-daarom discussie? Ik snap echt haar hele punt niet. Het is toch jouw kleding? Zij hoeft het alleen maar te wassen...

Ze zegt gewoon dat ze het niet wil hebben en daar blijf ze bij. Echt enorm vervelend. 

Ik mocht eerst ook geen strings dragen van mijn moeder. Heb ze zelf met de hand gewassen voor een tijdje. Dit is denk ik je enige optie nog :) 

Hey Maaik,

Oh echt. En wat was de reden? Erg vervelend is het he. Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat het wel mocht en wat vind je van strings dragen?

Groeten Sanne

-Onnodige quote verwijderd-
 

M’n moeder vond het ook te sexy en gewoon onnodig. Omdat ze zelf strings lelijk vind en niet comfortabel vind zitten. Op een gegeven moment (bijna 2 jaar terug, ben over een maandje 17) heb ik er gewoon een beetje schijt aan gehad en gezegd ja hoor eens ik vind het wel lekker zitten. Ik zou dr echt helemaal wous van worden als ik een skinny jeans/sport legging aan zou moeten met een brief. Dat je die lijntjes dan ziet dat maakt me nog niet eens zoveel uit, maar ik vind het gewoon heel naar zitten. Nu is ze er wel aan gewend en zegt ze er alleen heel soms nog wat over.  :)

Ahh oké. Dat is wel fijn. Vind het zelf ook niet meer lekker zitten die briefs. Kruipt zo vervelend op. Welk soort strings draag jij als ik vragen mag?

Groeten Sanne

hoe bedoel je wat voor soort ? 

Model ofzo

nou, het model heet gewoon string. Of brazilian thong als je zoiets bedoelt. Ik snap niet waarom dit wat uit maakt tho..?!

Oké dankjewel. Ik draag ze zelf vaak van de zeeman. Maar zoek een andere string die ook lekker zit. Alhoewel het nog steeds niet van m'n moeder mag, maar ik wil echt geen normale slipjes meer dragen. 

ooooh op die fiets. 

Ik vind die van urban outfitters heel lekker zitten en zijn vrij simpel, maar wel in heel veel kleuren. Voor sexy zou ik gewoon bij de hunkemöller kijken. :)

Oké dankjewel. Heb je daar misschien een linkje van? 

Badge

Hi, met strings dragen ligt het er echt inderdaad aan hoe oud je bent, maar tegenwoordig dragen mensen op jonge leeftijd al strings, ik begon ermee toen ik 12 was en ook veel meiden uit mijn klas droegen ze ook rond die leeftijd, ik zou gewoon een keer gaan zitten met je moeder en echt een serieus gesprek hebben over hoe het jouw fijner lijkt zitten en dat je het gewoon mooier vind, je zou ook kunnen vragen of je ze gewoon een keer mag uitproberen, toen ik het aan mijn moeder vroeg zaten we in de auto omdat je elkaar dan niet aan hoeft te kijken wat minder intimiderend is, en nog een vraagje, dragen jouw vriendinnen al strings? Zo ja dan kan je er dat ook nog bij zeggen aangezien moeders om een of ander reden ook vaak luisteren wat vriendinnen wel of niet mogen en dat soort regels ook op hun eigen kind gebruiken. En er is ook altijd een verschil met hoe de strings eruit zien, je hebt natuurlijk van die hele sexy strings met veel kant die half doorzichtig zijn, maar ook van die simple zwarten of witten zonder kant en dat soort dingen dan  is het ook gelijk minder volwassen. 
 

ik hoop dat je hier iets aan hebt, veel succes❤️

 

 

Reageer