Skip to main content
Vraag

mag geen knuffel kopen

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben 14 jaar en vind knuffels nog steeds erg leuk. Nu zag ik een Jellycat online en wilde hem graag kopen. Ik vroeg mijn ouders voor toestemming, maar beide zeiden zij; “Nee, daar ben je echt te oud voor nu.” 
ben ik echt te oud voor knuffels, ik kan ze gwn zelf kopen maar heb wel toestemming nodig van m’n ouders. 
Ben ik te oud? En hebben mijn ouders gelijk? (ze vonden ze ook te duur) - dit is hem

5 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4173 reacties
  • 2 maart 2025

Er zijn volwassen die nog knuffels hebben. Maakt niet uit toch? Wel bijzonder dat je toestemming moet hebben van je ouders.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 509 reacties
  • 2 maart 2025

Haii,

nee hoor, ik ben 16 en slaap ook nog steeds met knuffels 😄 Hmm vinden je ouders het wel goed als je er langer over nadenkt of het een wat goedkopere knuffel is?

Hoop dat het alsnog mag❤️

Liefs 🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2442 reacties
  • 2 maart 2025

Hey! Gewoon doen, hartstikke lief en leuk! Niks raars aan hoor. Liefs Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Zoals inderdaad ook al gezegd wordt ben je er echt niet te oud voor hoor. Hoop dat het alsnog mag😊♥️

Veel liefs 🤗

Chihiro
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 107 reacties
  • 2 maart 2025

Heyyy! Ik heb geen toestemming nodig van mn ouders, want ze kunnen toch bij mn bankrekening, dus dat deel vind ik een beetje bijzonder, maar ik snap het opzich wel gezien je leeftijd. Ik vind knuffels niet per sé kinderachtig, maar ik snap je ouders ook wel weer, want Jellycat is echt HEEL duur.... Wat ik zou doen is vragen of je mag shoppen met vriendinnen ofzo en dan naar een winkel gaan met knuffels en er dan 1 kopen. De knuffel ziet er wel echt leuk uit, dus miss kan je m voor je verjaardag vragen?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen