Skip to main content

maak me zorgen over mn oma

• January 19, 2026
  • 4 reacties
  • 29 Bekeken

heeejj allemaal,

ik maak me best wel zorgen over mn oma, ze is een paar weken geleden gevallen, ze moet vaak naar het ziekenhuis en ze heeft paar weken geleden een tia gehad (soort herseninfarct), die heeft ze gelukkig overleefd maar ze heeft op dit moment een CT scan en een echo, en ik ben echt bang voor de uitslag. 

ik geef echt heel veel om haar, ik ben echt bang dat ze doodgaat, heeft iemand tipsss

4 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 19, 2026

Hoi, zo'n scan doen ze altijd als mensen dit overkomen is en dan kijken ze hoe het nu is, ik begrijp ook dat dat spanning geeft hoor! Je doet al wat je kunt denk ik..je bent bezorgd en houd van haar en dat is precies wat je kunt doen! Er voor haar zijn. En dat is ook heel lief en helpt haar al, dat jij er af en toe bent voor haar en een knuffel geeft en gezellig in haar buurt bent, dat is voor elke oma het beste dat ze kan overkomen 😉 haar lieve kleinkind bij haar is al zo belangrijk.  En voor jou is dat net zo. En luister straks maar goed wat ze vertellen over hoe het ging, en dan kun je daar met je oma en je ouders over praten. Dat helpt al heel veel. Ik vind het super lief wat je over je gevoelens schrijft en ik duim voor jullie! Veel liefde samen 😘🥰

Groetjes liefs Tartan X 

• January 19, 2026

@Tartan16 dankjeeeeee!!! 

liefsss 😘

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

hii 

ik ben het eens met ​@Tartan16  ik heb eigenlijk geen tips maar ik wil zeggen veel sterkte, en ik hoop dat je oma snel beter word🥰

liefs vie.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 19, 2026

Hey!  Ik sluit mij bij ​@vie  aan,  mooi gezegd Tartan! En heel veel liefde en sterkte voor jou ​@lootjee ! 

Liefs, Tover xxx😘