Vraag

M'n moeder is de ene keer heel lief en de andere keer slaat ze me en scheld ze me uit

  • 3 January 2020
  • 4 reacties
  • 593 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi, miss denken mensen dat ik niks te klagen heb maar wel dus… Ik woon in een groot huis en heb gwn dure spullen en alles, maar ik ben niet blij, depressief zelfs. De ene keer is m’n moeder zoooo lief en houdt ze van me en krijg ik leuke dingen voor m’n verjaardag, maar de ander keer is ze heel agressief en scheld ze me uit voor bitch, rotkind en ik wilde dat je niet m’n kind zou zijn enzv. Daarom voel ik mezelf zo vaak depressief en nutteloos en wil ik gwn weglopen van huis of een einde aan m’n leven maken omdat m’n moeder toch niet van me houdt, maar ik wil ook niet m’n hond en m’n zusjes in de steek laten want die houden wel van me en ik ook van hun. Maar dan de volgende dag krijg ik weer hoop en doet m’n moeder alsof ze me niet heeft geslagen of uitgescholden. En dan ben ik zo verward. Het lijkt ook altijd alsof ze m’n kleine zusje leuker ofzo vindt….. Ook neemt ze me niet serieus, ik denk/dacht dus dat ik bi was maar dan zegt ze dat dat gwn de pubertijd enzo is en dat ik later gwn hetero ben. Maar ik wil gwn weten of dit mishandelen is en of ik weg moet gaan of de kindertelefoon bellen….


4 reacties

hey,

ik moet beginnen met hoe ik mezelf een beetje zie in jou! Ik heb ook problemen met me ouders terwijl niemand dat zou verwachten. Ik krijg altijd alles van me ouders en ze denken vaak dat dat me gelukkig maakt (niet dus ik hou van simpel). Ze luisteren nooit naar me ,maken alleen maar ruzie met me, luisteren niet naar mijn mening en soms voelt het als of ik beter ergens beter af ben. (dan zeggen ze al dat ik ‘geluk’ heb. Ik denk alleen dat in jouw geval je beter wel hulp erbij kan halen.  Je kind uitschelden voor zulke dingen is net zo erg als fysiek mishandelen. 

hopelijk helpt dit je een beetje. Ik kom vaak zelf door zulke periodes door er met mijn vrienden over te hebben maar je kan bijvoorbeeld ook hulp vragen bij een leraar. 

xx

Reputatie 2
Badge +1

hey,

ik moet beginnen met hoe ik mezelf een beetje zie in jou! Ik heb ook problemen met me ouders terwijl niemand dat zou verwachten. Ik krijg altijd alles van me ouders en ze denken vaak dat dat me gelukkig maakt (niet dus ik hou van simpel). Ze luisteren nooit naar me ,maken alleen maar ruzie met me, luisteren niet naar mijn mening en soms voelt het als of ik beter ergens beter af ben. (dan zeggen ze al dat ik ‘geluk’ heb. Ik denk alleen dat in jouw geval je beter wel hulp erbij kan halen.  Je kind uitschelden voor zulke dingen is net zo erg als fysiek mishandelen. 

hopelijk helpt dit je een beetje. Ik kom vaak zelf door zulke periodes door er met mijn vrienden over te hebben maar je kan bijvoorbeeld ook hulp vragen bij een leraar. 

xx

Heel erg bedankt voor de hulp! Ik denk wel dat ik eerst er nog over na moet denken want nu gebeurt het veel minder vaak dat ze me uitscheld en slaat. Maar je advies heeft me wel na zitten te denken.

Dus thx nog, miss hoor je nog wel van mij;)

xoxo

Badge +1

Als je moeder je echt mishandeld en iemand anders uitje familie je niet mishandeld ga dan even zitten met diegene en praten. Anders zal ik met iemand die je kan vertrouwen even praten of als je een vertrouwings persoon hebt met die praten. Anders gewoon de politie bellen (niet 112 maar het politie nummer). Veel sterkte nog.

Groetjes Sam

Reputatie 2
Badge +1

Als je moeder je echt mishandeld en iemand anders uitje familie je niet mishandeld ga dan even zitten met diegene en praten. Anders zal ik met iemand die je kan vertrouwen even praten of als je een vertrouwings persoon hebt met die praten. Anders gewoon de politie bellen (niet 112 maar het politie nummer). Veel sterkte nog.

Groetjes Sam

Heel erg bedankt voor het advies, zal ik zeker doen!

Groetjes anoniempje

Reageer