Vraag

luiers dragen, hoe tegen ouders vertellen?

  • 4 July 2019
  • 6 reacties
  • 721 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben iemand die graag een luier wil dragen maar hoe moet ik dit nou tegen mijn ouders zeggen?
Heeft iemand tips

6 reacties

Ik niet, maar ze vinden het raar, denk ik. Leg uit waarom je luiers leuk vindt en koop ze dan.
Hoi
Ik ben iemand die graag een luier wil dragen maar hoe moet ik dit nou tegen mijn ouders zeggen?
Heeft iemand t
same
Badge +1
hoe oud ben je ik had dat ook wel eens maar ik ben er overheen gegroeit meschien kan ik je helpen
Ik ben 13 jaar oud
Reputatie 3
Badge +3
Hallo,

gewoon tegen je ouders vertellen. Tenzij je ouders psychopaten zijn zullen ze wel met je meedenken, daar zijn ouders immers voor. Voordat je het ze vraagt zou ik wel vooraf bedenken waaróm je zo graag luiers zou willen dragen, want dat zullen ze je gegarandeerd vragen.

En als je dan zo ver bent dan heb ik nog een tip voor je, ik zou namelijk geen luiers dragen als je sport hebt ofzo op school of iets anders waarbij je je om moet kleden. Dit zou namelijk een beetje ongemakkelijk kunnen zijn en je zal eventueel gek aangekeken worden 😉

Het is opzich niet vreemd ofzo iedereen heeft zoiets wel. Het is denk ik een heel stuk vreemder dat ik een heel ander geslacht wil worden...

Gr. Iwemw
Badge

Hoi ik ben 13 jaar en ik wil ook graag luiers dragen ik heb al eens stiekem naa school luiers gekocht en ze verstopt in de kamer en ik droeg ze omdat ik da leuk vind vroeger plaste ik vaak in mijn bed maar op mijn 9de is dat gestopt ik durf het echt niet te zeggen tegen mijn ouders help!! 

Reageer