Skip to main content

luiers dragen

• May 24, 2026
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil luiers dragen want ik ben een diaper lover maar mijn ouders weten dit niet en ik wil wel luiers dragen dus iemand tips zodat ik wel gewoon luiers kan dragen en dat mijn ouders dit weten en dat ze dat goed vinden dus nogmaals geef me tips

6 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 24, 2026

Het enigste wat je zou kunnen doen is het gewoon eerlijk zeggen.

Of je moet weer in bed gaan plassen dan krijg je snachts weer een luier aan .

En als je overdag weer een luier aan wilt moet je in je  broek gaan plassen.

Maar eerlijk laat het  en zet het uit je hoofd .

Jij wilt het dragen ik moet het dragen door mijn probleem .

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 25, 2026

Ik snap niet dat je dat wil want later krijg je misschien spijt. Ook al moet iedereen alles zelf weten, het is toch lastig met anderen 

later enzo

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 25, 2026

Het enigste wat je zou kunnen doen is het gewoon eerlijk zeggen.

Of je moet weer in bed gaan plassen dan krijg je snachts weer een luier aan .

En als je overdag weer een luier aan wilt moet je in je  broek gaan plassen.

Maar eerlijk laat het  en zet het uit je hoofd .

Jij wilt het dragen ik moet het dragen door mijn probleem .

Bedankt maar wat als ik het eerlijk zeg en dat ze mij dan gaan uitlaggen en mij gaan ppaagen zo van jij bent een grote baby

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 26, 2026

@konijntje13 

https://nl.wikihow.com/Liefhebbers-van-luiers-begrijpen

Dit is het enigste wat ik voor je kon vinden misschien dat dit helpt maar ja dat zit er wel in  dat ze je grote baby gaan noemen maar als je echt uit legt waarom je weer wilt dragen .

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • May 26, 2026

Ik heb altijd al wel luiers nodig gehad maar io had het verlangen om mezelf klein te voelen. Dit heb ik redelijk verborgen kunnen houden voor mijn ouders totdat mama mijn speen had gevonden die ik per ongeluk in bed had laten liggen. We hebben het er toen over gesproken en de uitkomst was heel positief. En eigenlijk wilde ik dat ik het eerder aan mijn ouders har verteld. Als je gewoon een eerlijk gesprek met je ouders kan houden waarin jij je gevoelens over het dragen van luiers kan uitleggen weten hun er wel van en misschien accepteren ze het wel. Misschien begrijpen ze het niet maar mogelijk accepteren ze het wel.

http://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/fetisj-opgebiecht-aan-ouders-92933?tid=92933&fid=135

^^^

Ik kwam deze topic tegen miss kan je daar ook iets mee.

Seashell 😘

Klaas2
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 29, 2026

Eerlijk zeggen denk ik thuis tegen je ouders, en als ze je uitmaken voor grote baby vertellen dat het gewoon niet zoo is. Want het hoeft niet meteen "baby" te zijn. Ik weet als geen ander dat het voor alle leeftijden kan. Meer ook vertellen als je echte ongelukjes te vaak hebt. Of als ze je baby noemen het zoo laten en de andere reacties afwachten. Ik heb zelf ook altijd luiers nodig gehad achteraf. Ik ben altijd te stoer geweest en wilde "normaal" zijn net als de andere jongens van school en omgeving.  Ik denk dat ik tussen 3 en 12 jaar dagelijks gelekt heb in mijn broek waar ik last van had maar gewoon doorging. Denk dat de maat vol was voor m'n ouders op me 12e, ze stuurden me naar de huisarts voor alle natte onderbroeken die ik bleef houden, ik niet wetende wat er zou gebeuren. Heb daar geleerd voor het eerst in een wat ziekenhuis achtige ruimte dat luiers bestaan voor 12 jaar nog toen het gebeurde tot aan volwassen luiers aan toe, ik denk dat ik stomverbaasd was, ik zocht het niet op, op internet.  Compleet nieuw voor dit.

Een soort verpleegkundige in witte jas liet het me zien, een grote pamper. Denk dat ik schrok ervan en dacht ooh jee dat ga ik op mijn 12e niet meer dragen veel te stoer daarvoor. Ik vroeg is dat echt gemaakt voor als je altijd lekt? En voor je 12e ? Is dat niet voor bejaarden? Of baby's? Gehandicapten? Na nee simpelweg als je slecht je plas kunt ophouden kreeg ik te horen van medische professionals.