Vraag

logeren mag niet

  • 4 June 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hee:)

Ik ben 14 jaar oud en ik wil echt heel graag logeren met mijn vriendinnen. Ik weet niet of dat dit er mee te maken heeft maar ik ben moslim, maar ik we zijn er niet echt streng in ofzo. Maar ik weet wel dat mijn ouders altijd moeilijk doen als ik ergens anders wil logeren, want ze willen altijd dat het bij ons is en ik ben serieus 14! Ik wordt er zo gek van. Ik ga echt niks slechts doen ofzo en ze kent mijn vriendinnen al dus ja.

 

Heeft iemand tips? Want ik heb nooit met vriendinnen op de middelbare gelogeerd!

PLS HELP ME

GROETJES N


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoii,

Ik zou met je ouders proberen om erover te praten. Vraag waarom het niet mag en leg uit dat andere meiden het wel mogen en dat je gewoon plezier wil hebben. Ik hoop dat het lukt <3

succes!

Badge +1

hey!

praat er over met je ouders, en vraag waarom je precies niet mag logeren? je wil ook is lol hebben met je vriendinnen toch? dat is dan best gek als je dat niet mag van je ouders, snap ik ook wel hoor van je geloof. Maar vraag eens aan je ouders! misschien als je er meer over praat dat ze je dan gaan begrijpen! :)

 

ik hoop dat je mag logeren uiteindelijk :)

veel succes!

xx walvisjee

Reageer