Vraag

Logeren bij bff

  • 13 October 2021
  • 13 reacties
  • 1775 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi , ik ben net thuis en in de war . Vanmiddag na school meegegaan met mijn bff naar haar thuis . Ik vind haar steeds leuker en ook wel een beetje "leukleuk" . Geen idee of dat wederzijds is en ik durfde er ook niet over beginnen met haar uit schrik haar te verliezen als bff . Maar toen we naast elkaar op haar bed zaten zoende ze me plots vol op de mond . Het was zalig maar ik had het echt niet zien aankomen . We hebben dan nog enkele schooldingen gedaan alsof er niks gebeurd was , maar toen ik vertrok vroeg ze of ik volgende weekend niet bij haar wou komen logeren . En daar zit ik nu mee . Ik zou het dolgraag doen maar eerste hindernis is de toelating van mijn ouders hebben (vooral mama heeft al laten blijken dat ze mijn bff niet mag (zie het sigarettenverhaal in mijn andere post)) . En zelfs als ik mag weet ik het nog zo niet . Ik moet dan wel in het bed van mijn bff slapen , dat vind ik wel opwindend maar was het zoenen vanmiddag eenmalig of wil ze verder gaan als ik blijf logeren ? En hoever ? Ik weet ook dat ze nog niet gevaccineerd is (ik wel) , is het dan niet gevaarlijk om samen met haar in één bed te liggen ? Maar eerste stap is nu aan mijn ouders vragen of ik mag , dan zien we nog wel .


13 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je bent iets van 15 ofzo? Dan moet je toch wel kunnen logeren…

Gewoon meedelen dat zij heeft gevraagd of je wil logeren; dus eigenlijk vraag je geen toestemming, je zegt het gewoon.

Als je moeder dat niet goed vindt heb je nog veel tijd om te zeuren!   De enige reden die ik kan verzinnen waarom het niet mag is dat je de ochtend van de volgende dag ergens heel vroeg moet zijn. Een ander goede reden ‘ik wil het niet’, daar mag je om zeuren.  “dat komt dan mooi uit want jij hoeft ook niet, ik wil het!”

 

 

Verder… als je geen corona van haar kreeg toen ze je zoende krijg je het ook niet als je bij haar logeert.

 

Hallo Ianka :)

Het is inderdaad niet verstandig om samen met haar in een bed te liggen als ze ongevaccineerd is. 

Maar goed, je ouders hebben nog niet actief gezegd dat het niet mag. Dus er is nog een kans dat je bij haar mag logeren. En je ouders hebben dan ook een weekendje voor zichzelf.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 4
Badge +4

Bedankt voor jullie reacties . Ik heb intussen toelating van mijn ouders (met dank aan papa) en ik ga het doen . We gaan morgennamiddag eerst met ons groepje meiden de stad in en daarna samen wat eten . Daarna ga ik met mijn bff mee naar haar thuis . Maar ik ben best zenuwachtig , vooral voor het moment dat bij haar in bed ga , ik weet echt niet wat te verwachten . Ik weet dat zij al dingen gedaan heeft met haar vorig vriendje maar voor mij is dat allemaal nieuw . Ik hoop eigenlijk wel dat er dingen gaan gebeuren  maar momenteel is het best een awkward gevoel , ik denk sinds gisteren aan niks anders meer . Ik hou jullie op de hoogte !

Reputatie 4
Badge +4

Trek morgen iets leuks aan zei mijn bff daarnet na school met een knipoog erbij , wat bedoelde ze daar nu weer mee ?

Reputatie 6
Badge +7

Ze bedoelde ‘trek iets leuks aan’ in de zin van uitdagend. 

Nou, het is zaterdag… hoe is / was het met haar?  Ik hoop echt dat je het leuk hebt.

Reputatie 4
Badge +4

Ben nog niet lang terug thuis en het was geweldig ! Gisterennamiddag met ons groepje verliep heel gewoon , gewoon wat chillen , mijn bff ( E.) deed ook heel gewoon en ik begon mij af te vragen of mijn fantasie niet op hol geslagen was . Ook 's avonds op haar kamer begon nogal gewoon (we hadden wel gezoend zodra we alleen waren maar niks meer) en keken naar een film . Tot op het moment dat we besloten te gaan slapen . Het eerste wat daar gebeurde was dat ze mijn beha (die ik aangehouden had onder mijn t-shirt) losmaakte en uittrok , en ik zag dat ze op dat moment begon te vingeren . Om het kort te houden , even later waren we elkaar aan het vingeren , het moment dat haar hand in mijn string ging was voor mij een eerste wowgevoel , het tweede was toen ik bij haar hetzelfde deed haha . Gebeft hebben we (nog ?) niet . Slapen heb ik niet veel gedaan , zij ook niet trouwens . Vanmorgen hebben we dan een babbel gehad en besloten om deze nacht voor ons te houden , zij vindt me blijkbaar ook leuk maar wil op school niet voor lesbi uitgemaakt worden . En dat is precies wat ik eigenlijk ook wil , ik weet van mezelf gewoon niet wat ik eigenlijk ben (hetero,bi of lesbi) . Dus (voorlopig ?) blijven we gewoon stiekem fwb's we zien wel hoe het verder loopt . Ik kijk nu wel al uit naar een volgende keer , ik denk zij ook hihi. Straks ga ik trouwens nog even langs (ze woont maar enkele straten verderop) want mijn sigaretten liggen nog op haar kamer , dus wie weet ?

Reputatie 6
Badge +7

Supergoed behalve dat roken en de sigaretten.

Goed dat jullie niet meteen in een hokje ‘de lesbies’ willen want dat is echt niet nodig.

Je hebt aan niemand iets uit te leggen!  Je vindt elkaar leuk, en misschien vind je volgende maand een jongen leuk.  Laat je lekker niet in een hokje duwen!

Reputatie 4
Badge +4

 

@jongen999 

We zien wel hoe het verder gaat , op school laten we niks merken . Dat hele gendergedoe is trouwens moeilijk , in de klas zit er een jongen die ook best leuk is maar daar is het probleem dan weer dat hij homo is en mij niet ziet staan . En wat dat roken betreft : ik drink niet en doe geen drugs , mag ik dan nog van één ongezond ding genieten ? Ik rook ook niet veel (1 of 2 op een gewone dag) , E. doet het meer en ook al langer dan ik (en néé , ik ben er niét door haar aan begonnen) . Wel toegegeven , wanneer ik bij haar ben rook ik méér , dat is gewoon gezellig .

Badge

Hee, wil reageren op dit verhaal. Ben nieuw hier. Fijn dat het goed verlopen is de toestemming van vooral je pa en het logeren. Ben zelf bi en weet zeker dat er veel van onze leeftijd zijn die bi-curious zijn, zowel jongens als meiden die met deze gevoelens in de knoop zitten zowel zelf, eigen gedachten danwel hoe paps en mams en anderen bv familie er over denken. En de gevoelens voor elkaar. Zelfde gevoelens of niet, hoe moet ik het hem / haar vertellen dat ik gevoelens heb. Zelf ook gehad maar gelukkig fijne ouders die er voor open stonden. Ik had al langer gevoelens voor meisjes Bij mij is het gegaan met vriendinnen waar ik veel mee om ging. Eerst 1 na een jongen die het uit maakte en getroost werd door haar en ze me na een tijdje knuffelen een zoen gaf en dat werd echt zoenen en nog wat meer die keer. Later werd het serieuzer. Ik denk wel dat het verstandig is om de stap te zetten om uit de kast te komen als je er klaar voor bent. Graag hoor ik reacties van anderen. Jongens en meiden over hun bisexuele ervaringen. Of van degene hier die bi-curious zijn.

Reputatie 4
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Hoi Milenna , deze post is wel al enkele maanden oud . Ik kan zeggen dat mijn bff en ik nu al een tijdje een stelletje zijn , onze ouders zijn op de hoogte en aanvaarden het intussen wel . We logeren nu dikwijls bij elkaar en in bed vingeren en beffen we elkaar maar verder zijn we nog niet gegaan . Noch zij noch ik weten echter of we nu echt vertrokken zijn voor een lesbische relatie . Zo zouden we het beide wel zien zitten om eens echte sex te hebben met een jongen , een piemel in ons voelen dus . Dat verlangen zou er toch niet zijn indien we echt lesbisch waren ? Nu ja , we zien wel , intussen gaat alles prima tussen ons en dat is het belangrijkste he .

Badge

Hoi Lanka,

Heb je reactie gelezen.  Ja weet het is een paar maanden oud dit topic, maar ben nieuw hier. Zag aantal topics die me wel aanspraken en veel zijn al wat ouder of van lang geleden.

Nu ff terug naar je reactie. Ben zelf bi en heb ervaring met jongens en meisjes en vind sex met beide fijn maar ja zij willen meestal alleen sex de jongens en meiden ook wel maar is niet zo ruig als zij soms doen. Ik vind het fijn dat je relatie nu word geaccepteerd door jullie ouders en dat jullie plezier hebben van sex ook al gaat het nog niet zo ver. Ik denk dat het ook fijner is zo en het is goed om uit te vinden hoe je over jongens denkt maar jullie hebben dat wel. Ik denk dat samen fantaseren over jongens wel wat voor jullie is. Bi- curious zijn is ok. En ja een piemel in je weet ik uit ervaring kan erg fijn zijn zolang hij ook fijne sex wil en niet ruig gaat stampen. Als jullie er klaar voor zijn proberen jullie het een keer uit als je alleen thuis bent, samen of ieder apart. Moet je wel een jongen vinden een goede vriend is en graag wil helpen. Voor hem kan het ook een fijne ervaring zijn😉😉😉

ja fijn dat het goed gaat tussen jullie en dat is het belangrijkste.groetjes en houd me op de hoogte.

 

Reputatie 4
Badge +4

@milenna 

We hebben het er toevallig gisteren nog over gehad , mijn liefje en ik . Ondanks dat op school geweten is dat we een stelletje zijn weten we wel dat er jongens zijn die ons zien zitten (best knappe ook) . Maar hen gewoon vragen om eens sex met ons te hebben “om te proberen” lijkt ons nogal sletterig , die naam willen we niet krijgen . Het zou zeker iemand moeten worden die snapt wat de bedoeling is voor ons : het gewoon eens meemaken zonder verder vervolg , we voelen ons allebei goed in ons lesbi verhaal momenteel , het is zeker niet de bedoeling om een relatie te beginnen met een jongen .

Reputatie 4
Badge +2

Is deze bff nog steeds je liefje?

Reageer