Vraag

Leeftijdsverschil met familie

  • 10 January 2023
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hoi. Ik ben 13 en mijn moeder is 57. Mijn vader is 58. Ik heb ook nog een zus van 33 en een zus van 35. Ook nog een broer van 23 en een broer van 25. 

Is het raar om zulke oude ouders te hebben? Ik ben bang dat ik hun dood op jonge leeftijd meemaak.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ja , je ouders zijn oud , maar voorhetzelfde geldt gaan ze dood op hin 105 e , en die van andere kinderen op hun 60e mijn ouders waren ook niet “ even jong” maar gwn lief! Ze geven me een mooie jeugd! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Je ouders zijn wel wat ouder dan gemiddeld.  Maar je kan er toch niets aan veranderen. 

Reputatie 7
Badge +17

Het komt misschien minder voor maar het is niet raar. Logisch dat je bang bent om je ouders kwijt te raken. Dat heeft bijna iedereen wel denk ik. Je moet maar zo denken, we weten niet hoe oud we worden. En mensen worden over het algemeen steeds ouders. Dus stel dat je ouders 90 worden (de oma van mn moeder is 101 geworden dus dat kan heel goed)  dan ben jij rond die tijd 45. Dat duurt dus nog wel ff.

En het is gewoon zo dat ouders verliezen nooit leuk is, hoe oud je zelf ook bent. Maar het hoort wel bij het leven. Het beste kun je dus focussen op het nu. Later komt nog wel.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Reageer