Skip to main content
Vraag

lastige thuissituatie

• April 6, 2026
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik was Juul123 en moest even stoppen met het forum vanwege bepaalde redenen, maar ik ben weer terug! Het gaat al een stuk beter, maar thuis is het alleen maar slechter geworden. Ik heb een hele slechte band met mn moeder en begin bang voor haar te worden, bang voor haar andere kant, als ze boos is (wat ze lowkey altijd is op mij). Ik wil heel graag bij mn vader gaan wonen en dus niet meer bij mn moeder omdat ik het gewoon niet aankan daar door stress en angst, soms loop ik gewoon 2 uur over straat om niet ‘thuis’ te hoeven zijn. Ik weet dat zij dit ook niet wilt maar ik heb het echt geprobeerd maar ik kán het niet meer. Ik heb geen idee wat ik moet doen en hoe ik dit gesprek met haar aan moet gaan, iemand die dit heeft meegemaakt of tips heeft? Alles is welkom, alvast bedankt!❤️

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 7, 2026

Niemand? 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 7, 2026

Hey! Ik denk dat iedereen je heel graag wil adviseren en helpen. Ik ook! Ik weet alleen niet zo goed wat nu de beste tip voor jou is.  Ik denk dat het in elk geval goed is om hier met iemand over te praten die jou echt op weg kan helpen. Het is een voor de hand liggende tip maar je zou hier met de Kindertelefoon over kunnen praten. 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Ik hoop dat je ze kunt bellen (of chatten) en dan echt deskundig advies krijgt! En sorry dat ik zo geen goede raad heb. Ik hoop dat het beter voor je wordt!! Veel sterkte! 

😘Tover