Lastige situatie met mijn moeders

  • 28 September 2020
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben Mila en ik heb 2 moeders.

 

mijn moeders hebben al 12 jaar een relatie en houden heel erg veel van elkaar.  btw mijn niet biologische moeder noem ik M en mijn biologische moeder noem ik B.

we hebben een hele goede relatie met de buurman en buurvrouw. Onze buurvrouw was bijna elke dag bij ons. 

mama B was erg veel aan het huilen opeens en mama M ook, ik wist niet waarom. toen vertelde ze dat mijn buurman en buurvrouw uit elkaar gingen en dat we ze voorlopig niet zouden zien. maar waarom zouden ze daar zoveel over moeten huilen?

later vertelde B dat de relatie tussen haar en M niet zo goed was, maar dat ze daar aan gingen/gaan werken. 

vanochtend hoorde ik dat M verliefd was op de buurvrouw en de buurvrouw op M. M en B gaan vandaag naar therapie, maar ik ben super bang dat ze uit elkaar gaan.

 

B zei dat als M geen gelukkig leven kan hebben samen met B dat B haar dan los ging laten. 

 

M en B hebben vroeger vervelende dingen mee gemaakt, B eigenlijk alles wat je kan bedenken,  snijden, drugs, en meer maar ik vertel niet alles. maar goed, ik ben dus bang dat B depri wordt en miss zelfmoord gaat plegen. 

 

Ik praat veel met mijn vrienden en heb nu ook 2 docenten met wie ik dit soort dingen deel. maar ik voelde me gewoon fijn om even alles ook hier kwijt te kunnen.

 

ehhh, ja… dat

 

doei!

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hé,

wat naar dat dit nu allemaal speelt. Je moeders zullen er denk ik veel aan doen om het voor jou uit het zicht te houden. Ik zou ze proberen vragen te stellen. Anders ga je allemaal erge dingen in je hoofd bedenken. Een brief schrijven kan ook helpen en dat waarderen ouders meestal heel erg. Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.

<3

Badge

bedankt voor je antwoord, je hebt me zeker geholpen! xx

 

Reageer