hoii,
ik ben een meisje van 13 , en ik heb een heftige verleden . Ik zal wel bij het begin beginnen … Mijn moeder was nog niet geboren en haar vader is weggegaan van haar . Rond de jaren heen was ze inmiddels 3jaar , toen mijn oma weg ging van haar en ze liet haar bij mijn groot oma . Na lange zoektocht naar oma is ze eindelijk gevonden . Ze was inmiddels getrouwd en had ondertussen 2kinderen . (Toen ze 16 was heeft ze haar gevonden ) . Op haar 19jaar is ze naar belgie gekomen voor werk te vinden (want oma is weer weggelopen van haar , en groot oma is vermoord geweest ) . Een jaar later is ze in verwachting geweest van mij terwijl ze niet wist wie de vader , omdat ze verkracht werd ( van 6mannen) . Dus dat betekent dat ik niet weet wie dat mijn vader is . Maar toen in nog een kleine madarijntje was , werd haar leven helemaal ingestort … Ze wou verder met haar leven dus zocht een man voor haar. En toen heeft ze er één gevonden maar het bleek geen “mooie rode appel “ te zijn maar een “rotte ,bruine ,harige appel “ . Terwijl ze zwanger was van mij werd ze door die man zeer vaak mishandelt … bijna elke dag , keer op keer … Ze ondertussen al vaak contact met de politie maar de politie deed hellemaal niks !!! Ze was 8maanden zwanger van mij en haar hart stopte met kloppen … Toen ze eenmaal wakker werd bij het ziekenhuis was haar moeder aan haar bed . Ze had namelijk een hersen bloeding , gebroken neus , gebroken pols , gebroken been, gebroken vingers , gebroken kaak , 3gebroken ribben en ingeklapte longen . Maar wat dat ontbrak was haar kind in haar buik . Ik werd namelijk na haar overbrengst naar het ziekenhuis direct uitgehaald zo niet zou ik met mama sterven . Mijn hartje klopte ook niet meer . ze zat 2maanden in coma . Toen ik 8maanden oud was mocht ik eindelijk naar huis samen met mama . Ik had namelijk : 1rib gebroken , 2 polsen gebroken en 1 ingeklapte long . Een maal thuis wachtte hij op ons , hij had maar 1maand cel straf . Toen ik 2 jaar oud werd is het mishandeling eindelijk gestopt . Hij kreeg contactverbod … Ondertussen die 2jaar was ik 3maanden in coma , allerlei gebroken dingen , … Toen ik 3jaar was heeft mijn moeder haar leven weer opgebouwd . Ze is een man tegengekomen die redelijk oké was en ik mocht hem , maar 1 ding zat zeer dwars door ons heen en dat was dat we ni wisten wie hij echt was . toen we bij hem introkken was ik 4jaar en toen begonnen de problemen .
Mijn moeder ging boodschappen doen en toen kreeg ik mijn eerst vuist van hem p mijn gezicht . De volgende dag zag mijn moeder het en ik zei het dat het van hem was , maar hij ontkende (zoals altijd) . Ondertussen was mijn moeder 3maanden zwanger van mijn zus . Op mijn 4 jaar en 5maanden was ik grote zus geworden van mijn prachtige zus . Op haar geboorte was ik thuis samen met oma en met hem . Oma ging naar het ziekhuis want mama hat haar nodig , maar ik bleef alleen thuis met hem . Toe oma weg ging heeft hij mij voor het 1e keer in elkaar geslagen (kweet het nog zo goed... ) . Mijn buurvrouw hoorde me schreeuwen en heeft de politie gebeld . Ik werd naar het ziekhuis gebracht met de ambulance . Ik heb mijn zus voor het 1e keer gezien als ze ong 2 jaar was . Ik zat namelijk ong 2 jaar in coma !!! Toen ik wakker werd hebben ze gezien dat mijn geheugen is verloren , niet te geloven . Toen ik was ik bijna 7 . Ik verjaar op 13/ 04 , en werd wakker op 27/03 . Na heel erg veel hulp … ben ik nog steeds getraumatizeert ( sry voor type fouten ) . Toen ik 10 jaar oud werd heeft mijn moeder ondertussen haar man van haar leven gevonden . Maar op mijn 10 jaar heb ik een vriend van mijn moeder ontmoet en het was toen ook kerst , en ik ging naar mijn kamer ik ben door die vriend verkracht geweest … op mijn 11 jaar ben ik begonnen met medicijnen begonnen ( kalmeerpillen ) want ik kon het niet meer aan , ik heb toen ook al paar keer zelfmoord geprobeerd maar mijn moeder was er altijd net bij . Op een avond droomde ik van mijn verleden en sindsdien heb ik mijn verleden weer terug ( niet alles ) . Nu ben k 13 en ben nog steeds niet gelukkig . De man die mij en mijn moeder in coma zette ( toen ik baby was ) is een psychopaaten hij denkt dat ik zijn dochter ben . Hij wilt als wraak voor mijn moeder mij ontvoeren , verkrachten , verkopen aan andere mannen , … Dus nu is hij constant achter me aan om me te ontvoeren . Tussen de 11 jaar en 13 ben ik 3 keer zwaar aangeraakt geweest door verschillende mannen…
Nu op mijn 13 jaar zit ik op het punt van zelfdodingen … Ik zit nu in een diepe depressie en niemand verstaat het . Ik heb nu 1 zus en 2 broers (1 zus net 9jaar geworden ) en ( 1 broer word op 14/1---2jaar ) en ( 1broer net 12 jaar geworden) . Ik ben de grootste kind van dit familie en ik wordt het meest gecontroleerd omdat een psychopaat achter me zit . Ik heb strenge ouders door deze situaties . Het enige wat ik kan doen is mijn mond houden want alles is toch mijn schuld . Ik heb geen privacy want alles wordt gecontroleerd . Ik gebruik mijn pillen niet meer en dan wordt ik hellemaal gek van het gedachten dat van vroeger . Ik heb geen leven meer !!! Het enige is wat dat naar mijn gevoelens luistert is mijn BF en mijn beste vriendin . Maar dat is het . Ik heb nu corona dus ik kan nu niet eens naar mijn BF of beste vriendin . Ik kan geen hulp zoeken want anders wordt ik in een pleeggezin gezet samen met met zueen en broers omdat ze vinden dat het allemaal mijn moeders schuld is . en dat beteken dat ze “ gevaarlijk “ is , maar dat is ze niet ! ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen !!! Ik zit in het diepste put van het hele wereld en ik geraak maar dieper en dieper …
het spijt me van dt lange verhaal maar dit is het enige manier om mijn gevoelens te verwerken en kwijt te geraken