Skip to main content

hoii, 

ik ben een meisje van 13 , en ik heb een heftige verleden . Ik zal wel bij het begin beginnen … Mijn moeder was nog niet geboren en haar vader is weggegaan van haar . Rond de jaren heen was ze inmiddels 3jaar , toen mijn oma weg ging van haar en ze liet haar bij mijn groot oma . Na lange zoektocht naar oma is ze eindelijk gevonden . Ze was inmiddels getrouwd en had ondertussen 2kinderen . (Toen ze 16 was heeft ze haar gevonden ) . Op haar 19jaar is ze naar belgie gekomen voor werk te vinden (want oma is weer weggelopen van haar ,  en groot oma is vermoord geweest ) . Een jaar later is ze in verwachting geweest van mij terwijl ze niet wist wie de vader , omdat ze verkracht werd ( van 6mannen) . Dus dat betekent dat ik niet weet wie dat mijn vader is . Maar toen in nog een kleine madarijntje was , werd haar leven helemaal ingestort … Ze wou verder met haar leven dus zocht een man voor haar. En toen heeft ze er één gevonden maar het bleek geen “mooie rode appel “ te zijn maar een “rotte ,bruine ,harige appel “ . Terwijl ze zwanger was van mij werd ze door die man zeer vaak mishandelt … bijna elke dag , keer op keer … Ze ondertussen al vaak contact met de politie maar de politie deed hellemaal niks !!!  Ze was 8maanden zwanger van mij en haar hart stopte met kloppen … Toen ze eenmaal wakker werd bij het ziekenhuis was haar moeder aan haar bed . Ze had namelijk een hersen bloeding , gebroken neus , gebroken pols , gebroken been, gebroken vingers , gebroken kaak , 3gebroken ribben en ingeklapte longen . Maar wat dat ontbrak was haar kind in haar buik . Ik werd namelijk na haar overbrengst naar het ziekenhuis direct uitgehaald zo niet zou ik met mama sterven . Mijn hartje klopte ook niet meer . ze zat 2maanden in coma . Toen ik 8maanden oud was mocht ik eindelijk naar huis samen met mama . Ik had namelijk : 1rib gebroken ,  2 polsen gebroken en 1 ingeklapte long . Een maal thuis wachtte hij op ons , hij had maar 1maand cel straf . Toen ik 2 jaar oud werd is het mishandeling eindelijk gestopt . Hij kreeg contactverbod … Ondertussen die 2jaar was ik 3maanden in coma , allerlei gebroken dingen , … Toen ik 3jaar was heeft mijn moeder haar leven weer opgebouwd . Ze is een man tegengekomen die redelijk oké was en ik mocht hem , maar 1 ding zat zeer dwars door ons heen en dat was dat we ni wisten wie hij echt was . toen we bij hem introkken was ik 4jaar en toen begonnen de problemen . 

Mijn moeder ging boodschappen doen en toen kreeg ik mijn eerst vuist van hem p mijn gezicht . De volgende dag zag mijn moeder het en ik zei het dat het van hem was , maar hij ontkende (zoals altijd) . Ondertussen was mijn moeder 3maanden zwanger van mijn zus  . Op mijn 4 jaar en 5maanden was ik grote zus geworden van mijn prachtige zus . Op haar geboorte was ik thuis samen met oma en met hem . Oma ging naar het ziekhuis want mama hat haar nodig , maar ik bleef alleen thuis met hem . Toe oma weg ging heeft hij mij voor het 1e keer in elkaar geslagen (kweet het nog zo goed... ) . Mijn buurvrouw hoorde me schreeuwen en heeft de politie gebeld .  Ik werd naar het ziekhuis gebracht met de ambulance . Ik heb mijn zus voor het 1e keer gezien als ze ong 2 jaar was . Ik zat namelijk ong 2 jaar in coma !!!  Toen ik wakker werd hebben ze gezien dat mijn geheugen is verloren , niet te geloven . Toen ik was ik bijna 7 . Ik verjaar op 13/ 04 , en werd wakker op 27/03 . Na heel erg veel hulp … ben ik nog steeds getraumatizeert ( sry voor type fouten ) . Toen ik 10 jaar oud werd heeft mijn moeder ondertussen haar man van haar leven gevonden . Maar op mijn 10 jaar heb ik een vriend van mijn moeder ontmoet en het was toen ook kerst , en ik ging naar mijn kamer ik ben door die vriend verkracht geweest … op mijn 11 jaar ben ik begonnen met medicijnen begonnen ( kalmeerpillen ) want ik kon het niet meer aan , ik heb toen ook al paar keer zelfmoord geprobeerd maar mijn moeder was er altijd net bij . Op een avond droomde ik van mijn verleden en sindsdien heb ik mijn verleden weer terug ( niet alles ) . Nu ben k 13 en ben nog steeds niet gelukkig . De man die mij en mijn moeder in coma zette ( toen ik baby was ) is een psychopaaten hij denkt dat ik zijn dochter ben . Hij wilt als wraak voor mijn moeder mij ontvoeren , verkrachten , verkopen aan andere mannen , … Dus nu is hij constant achter me aan om me te ontvoeren . Tussen de 11 jaar en 13 ben ik 3 keer zwaar aangeraakt geweest door verschillende mannen… 

Nu op mijn 13 jaar zit ik op het punt van zelfdodingen … Ik zit nu in een diepe depressie en niemand verstaat het . Ik heb nu 1 zus en 2 broers (1 zus net 9jaar geworden ) en ( 1 broer word op 14/1---2jaar ) en ( 1broer net 12 jaar geworden) . Ik ben de grootste kind van dit familie en ik wordt het meest gecontroleerd omdat een psychopaat achter me zit . Ik heb strenge ouders door deze situaties . Het enige wat ik kan doen is mijn mond houden want alles is toch mijn schuld . Ik heb geen privacy want alles wordt  gecontroleerd . Ik gebruik mijn pillen niet meer en dan wordt ik hellemaal gek van het gedachten dat van vroeger . Ik heb geen leven meer !!! Het enige is wat dat naar mijn gevoelens luistert is mijn BF en mijn beste vriendin . Maar dat is het . Ik heb nu corona dus ik kan nu niet eens naar mijn BF of beste vriendin . Ik kan geen hulp zoeken want anders wordt ik in een pleeggezin gezet samen met met zueen en broers omdat ze vinden dat het allemaal mijn moeders schuld is . en dat beteken dat ze “ gevaarlijk “ is , maar dat is ze niet ! ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen !!!  Ik zit in het diepste put van het hele wereld en ik geraak maar dieper en dieper … 

het spijt me van dt lange verhaal maar dit is het enige manier om mijn gevoelens te verwerken en kwijt te geraken  

Hoii

Het is geen probleem dat je hier een lang verhaal vertelt en daar hoef je geen sorry voor te zeggen! Ik vind het juist super knap van je dat je je verhaal hier durft te delen met ons en ik hoop dat het je een beetje heeft opgelucht op alles even te uiten! Ik wil je ook vertellen dat dit alles is echt niet jouw schuld!! 

Als je denkt dat je jezelf wat aan wilt doen kan je altijd anoniem contact opnemen met 113 zelfmoordpreventie. De mensen daar bieden een goed luisterend oor en kunnen je hulp aanbieden. Je geeft namelijk aan dat je geen hulp kan zoeken, maar het lijkt mij een goed idee om dat toch te doen. Hulp zoeken mag en praten met andere mensen kan denk ik een grote opluchting voor je zijn.

Verder krijg ik de indruk dat je thuissituatie ook niet fijn is. Je kan ook altijd contact opnemen met Veilig Thuis. Veilig Thuis is ook anoniem bereikbaar. En je wordt echt niet gelijk in een pleeggezin gezet!

Je kan ook iedere dag anoniem bellen/chatten met een medewerker van de kindertelefoon. Die mensen kunnen jou ook goed helpen en ondersteunen om te kijken wat je nu het best kan doen.

Site/chat 113: https://www.113.nl/ n24/7 bereikbaar]

Site/chat Veilig: https://veiligthuis.nl/ stelefonisch 24/7 bereikbaar, tussen 9 en 17 uur via chat]

Chat Kindertelefoon: https://www.kindertelefoon.nl/chat n11:00-21:00, uitgezonderd jongeren/terugkomchat]

Telefoonnummer 113: 0800-0113

Telefoonnummer Veilig Thuis: 0800-2000

Telefoonnummer Kindertelefoon: 0800-0432

Heel veel sterkte gewenst! Je bent altijd welkom op het forum als je meer kwijt wilt en ik geloof in je!:heart:

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer