Vraag

kut ouders

  • 11 July 2021
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Badge


Hey, 

Gewoon ff een leuk verhaal over mijn kut ouders ig..

Dus mijn ouders slaan en schoppen mij al sinds ik me kan herinneren. Vorige zomervakantie had ik het er met hun over gehad dat ik dat niet leuk vond en dat ik wou dat ze daar mee stoppen. Toen ik dat zei zeiden ze dat ik me aanstelde, dat wel meer ouders dat deden en dat “ik dat soms nodig heb” en ze wouden niet stoppen dus toen heb ik de kindertelefoon gebeld en hun dat verteld hun zeiden dat dat niet mocht ect. Toen werden ze weer boos en hebben ze me weer geslagen en toen heb ik tegen hun gezegd dat ik de kindertelefoon had gebeld en wat hun hadden gezegd toen begonnen ze te schreeuwen en hadden ze m’n iPad en telefoon afgepakt voor iets van 3 dagen. Maar toen had ik m’n vader’s iPad gepakt en daar op ben ik weer met de kindertelefoon gaan praten en verteld wat er was gebeurd maar toen kwamen ze daar achter en toen heeft m’n vader me keihard geschopt en geslagen. Mijn broertje had dat gehoord en toen moest hij keihard huilen omdat hij bang was dat papa en mama in de gevangenis gegooid werden en dat wij dan uit huis geplaatst worden ofzo. Toen later hoorde ik mijn moeder tegen mijn vader en broertje zeggen in de kamer naast mij dat ik gek zou zijn, dat er dingen mis in mijn hoofd gaan, en dat ze me gaat opsluiten in een gekkenhuis. En m’n broertje was  het helemaal met haar eens m’n vader zei nog dat ze dat niet kon zeggen. WTF-


1 reactie

Heyy

 

Dat lijkt me inderdaad geen leuke situatie zeg..

 

Als je je onveilig voelt thuis kan je altijd contact opnemen met veiligthuis. Ook kan je, zoals je al eerder hebt gedaan, iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met de kindertelefoon. Als je thuis niet kan of niet durft te bellen / chatten kan je dit ook op een andere plek doen waar je je wel oke voelt.

 

Telefoonnummer veiligthuis > 0800-2000

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

 

Ik wil je ten eerste duidelijk maken dat dit niet jouw schuld is. Jij bent niet gek in je hoofd en er is echt niks mis met je.

 

Wat je ouders met jouw doen is zoals de kindertelefoon ook al aangaf niet goed. Je ouders doen je pijn en maken je mentaal ook kapot. Dit valt dan ook onder (kinder)mishandeling. 

 

Denk je dat je hier met iemand anders over durft te praten? Iemand in je omgeving die jij vertrouwd? Dit kan met je mentor, een ander familielid, de huisarts of een vertrouwenspersoon. Die mensen zijn er namelijk wel voor jou, die geloven jou en die kunnen je denk ik wel helpen om te kijken hoe jouw situatie verbeterd kan worden. Als je niet durft of niet kan praten met iemand kan je ook een brief schrijven waar je je verhaal op verteld. Dat gaat misschien wat makkelijker voor je.

 

Sterkte!

 

Groetjes van mij!

Reageer