Vraag

Kus en knuffel voor stiefmoeder

  • 13 May 2020
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal ! Ik heb een vraagje ik heb een kei lieve stief moeder en sinds dat me vader is overleden is er nog steeds in alles voor me we hebben ook zulke fijne gesprekken maar ik zou haar ook voort een kus en knuffel willen geven maar weet niet hoe ik dit duidelijk en niet raar en goed over kan laten komen misschien wel zonder t te hoeden zeggen bij haar thuis gaat nu moeilijk want haar broer woont er tijdelijk ook


4 reacties

Badge

Hey misschien is het slim om als iets voor je doet dat je dan een kleine knuffel geeft en zegt dankjewel denk dat ze daar superblij mee is en dat het niet te overdreven is succes!

Hey @geheim super bedankt voor je rea maar hoe moet ik dat doen hoe kan ik haar dat laten merken en ook zonder haar broer 

 

Badge

Hey @geheim super bedankt voor je rea maar hoe moet ik dat doen hoe kan ik haar dat laten merken en ook zonder haar broer 

 

Hey ik weet niet hoe oud je bent maar misschien ben je bang voor spinnen ofz en zij niet en dan haalt ze hem weg en bedank je haar met een knuffel. Wat ook kan ik dat je in de avond in een film tegen der aan gaat liggen omdat je moe bent.

 

begrijp ik het goed dat de broer van haar het niet weet ?

hey

 

aangezien het je stiefmoeder is ben je vast ook wel eens bij je moeder... ik zou als je een keer naar je moeder toe gaat. of juist bij je stief moeder aan komt een knuffel geven en zeggen bedankt voor alles! 

 

groetjes blue 

Reageer