Vraag

kots op shirt

  • 5 December 2022
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Dit is een heel raar geval maar ik heb dus laatst over mijn shirt gekotst en die is nu vies en stinkt. Ik wil deze echter graag snel schoon krijgen terwijl mijn ouders er niet achter komen. Heeft iemand tips en ook snel a.u.b!!!!!


4 reacties

Doe je shirt in de gootsteen afspoelen met warm water (niet te heet). Dan pak je een klein beetje wasmiddel en doe je dit op de viezige plek. Wrijf het een beetje in en spoel het shirt goed uit met water. Dan laten drogen en je bent klaar!

Badge

Doe je shirt in de gootsteen afspoelen met warm water (niet te heet). Dan pak je een klein beetje wasmiddel en doe je dit op de viezige plek. Wrijf het een beetje in en spoel het shirt goed uit met water. Dan laten drogen en je bent klaar!


jo bedankt voor je hulp! Maar hoe ga ik dit doen dat niemand het ziet? Heb je daar misschien hulp bij want waar moet ik dat dan laten drogen?

Ja dat gaat lastig. Uhm je zou in de badkamerdeur even dicht kunnen doen en dan je tshirt wassen. Ik weet niet hoe groot je kast is maar je zou je shirt kunnen ophangen in je kast en het daar laten drogen. En dan als je weg gaan van school het shirt verstoppen en zodra je terug komt hem weer op laten hangen. 

Badge

Ja dat gaat lastig. Uhm je zou in de badkamerdeur even dicht kunnen doen en dan je tshirt wassen. Ik weet niet hoe groot je kast is maar je zou je shirt kunnen ophangen in je kast en het daar laten drogen. En dan als je weg gaan van school het shirt verstoppen en zodra je terug komt hem weer op laten hangen. 


ja dit is opzich wel een prima tip alleen zit ik dan alleen nog met de geur, ik ga gewoon wat proberen en hoop op het beste!

Reageer