Vraag

KOPP/KOV kinderen?

  • 8 July 2021
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er hier KOPP/KOV? Dat staat voor: Kinderen van Ouders met Psychische Problemen / Kinderen van Ouders met Verslavingsproblemen.

Dan kunnen we ervaringen ofverhalen delen. Misschien zit je ergens mee. Dan kunnen we elkaar helpen en steunen. En herkenning vinden. Dan voel je je niet meer zo alleen.

Ik heb een moeder met depressie.

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

mijn vader heeft een drugsverslaving

 

Badge

Mijn vader heeft een alcohol verslaving en hopelijk kunnen we nog lekker kletsen:) 

Wat rot van jullie vaders met een verslaving ..   Hoe gaan jullie ermee om? Wat merken jullie ervan? Beïnvloed het jullie?

 

Badge

Heyy, ik weet niet of ik mezelf een KOPP kind kan noemen. Mijn moeder heeft erge reuma en heeft er niet alleen lichamelijk maar ook mentaal problemen van. Ik woon zelf op een woongroep nu en daar heb je evaluaties. In zo’n evaluatie is wel eens gezegd dat mijn moeder ook therapie moet krijgen.  Voor wat weet ik niet meer maar ik weet wel dat er wat aan de hand is. Het lijkt me moeilijk om te horen te krijgen dat je ouder(s) psychische problemen hebben. Ookal weet ik dat mijn moeder dat wel heeft. 

Als je moeder psychische of verslavings probleem heeft dan ben je wel een Kopp kind maar een moeder met reuma is ook niet fijn denk ik

Reageer