Skip to main content

Hi!

Ik heb een kat van 8 jaar, ze is echt heel rustig, ze slaapt bijna de hele dag en jaagt al iets van 2 jaar niet meer. Ik wil nu al een tijdje 2 konijntjes adopteren, en ik heb nu 2 hele leuke gevonden!  De konijnen komen dan op mijn kamer te staan, en als ik er niet ben zal ik de deur dicht doen, maar mijn kat slaapt dus bij mij op bed, en ik vroeg me of dat wel kan, en of  überhaupt 2 konijnen met 1 kat samen kan.  

Xx

Hoiwat een lief topic ! Schattig :)  ik denk dat je als ze nog klein zijn ze beter wel in de kooi kan doen als je er niet bij bent.  Misschien als ze groter zijn dan vind de kat ze te groot om te pakken en misschien kennen ze elkaar dan zo goed, dat ze gaan spelen samen. Maar houd ze in het begin inderdaad ff apart denk ik en als je kat dan bij je slaapt doe je konijntjes de kooi mooi op slot dan kan er niks gebeuren ! :)

Heel veel plezier met de diertjes !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoiwat een lief topic ! Schattig :)  ik denk dat je als ze nog klein zijn ze beter wel in de kooi kan doen als je er niet bij bent.  Misschien als ze groter zijn dan vind de kat ze te groot om te pakken en misschien kennen ze elkaar dan zo goed, dat ze gaan spelen samen. Maar houd ze in het begin inderdaad ff apart denk ik en als je kat dan bij je slaapt doe je konijntjes de kooi mooi op slot dan kan er niks gebeuren ! :)

Heel veel plezier met de diertjes !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dankje voor de goeie ideeën! <33 

Xx

Moet kunnen denk ik. Ik heb een hond kat en vissen en dat gaat ook goed. Als je de kooi/kamerdeur dicht laat moet het lukken denk ik

Moet kunnen denk ik. Ik heb een hond kat en vissen en dat gaat ook goed. Als je de kooi/kamerdeur dicht laat moet het lukken denk ik

Dankjewel :))

Reageer