Vraag

Konijnen

  • 8 August 2020
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus een enorm rare vraag maar er komen binnenkort konijnen van een vriendin op mijn kamer omdat ze op vakantie gaat, maar wij hebben een hond. Nu zijn mijn ouders bang dat deze hond naar boven komt en de konijnen pakt. Ik mag geen slot op mijn deur en mijn hond kan deuren openmaken dus hebben jullie een idee waardoor de hond niet mijn kamer binnen zou kunnen komen. Sorry voor deze vraag maar ik kan zelf niets bedenken. 

Hannah


2 reacties

Heey Hannah,

Ik neem aan dat de konijnen niet zonder kooi wordt meegeleverd.  Ik bedoel zo'n konijn moet toch ook ergens zijn ontlasting kwijt. Je zou de konijnen dus in de kooi kunnen laten, daar zou de hond dan niet bij kunnen.

Als er geen kooi is dan zou je een grote kartonnen doos kunnen halen waar je ze in zet. Hopelijk heb je wel zaagsel en hooi voor hun. Je zou de doos ergens kunnen neerzetten waar je hond niet snel bij kan. 

Verder denk ik niet dat je hond zo snel een konijn pakt, nou ken ik jouw hond natuurlijk ook niet dus ik weet hrt niet zeker.

See ya!

Spookyzx 

 

Ik krijg een kooi  mee dus ik zal kijken of ik deze op een hoge plek kan zetten ofzo.

Reageer