Vraag

komen julie binnen als iemand aan het douchen is?

  • 8 August 2020
  • 17 reacties
  • 1655 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, k heb miss een raar vraagje maar als julie ouders of broer of zus aan het douchen is en je hebt wat nodig uit de badkamer, kom je dan gw binnen? Ikzelf wacht dat altijd maar k vroeg me af of meer mensen dat doen


17 reacties

Reputatie 1
Badge

Hahah 😅, ik kom wel gwn binnen als ik iets nodig heb. Meestal loop ik gwn even naar het gene toe dat ik nodig heb en ben ik zo weer weg, het is echt niet dat ik een heel gesprek met ze ga voeren ofz ,

 

Gr. van mij

Bij ons thuis gebeurt dat niet. Wij zien elkaar eigenlijk nooit naakt. Vinden we geen een van allen prettig. Als we wat nodig hebben vragen we het gewoon even door de deur heen. Deur op een kiertje, aangeven, deur dicht. Zo gaat dat bij ons:joy:

Misschien heel preuts, maar boeie

 

Groetjess

Heyo,

Toen ik nog bij opa en oma woonde was het altijd zo dat we de deur opslot deden als we gebruik maakte van de badkamer. Meestal klopte je dan en zei je wat je nodig had bijvoorbeeld de haarspullen.

Ik wachtte altijd tot opa of oma dan de badkamer deur een klein stukje open deed om de spullen te geven. Duurde het te lang dan klopte ik weer maar dan met wat meer haast erachter.

Bij me pleeggezin of ouders zijn ze er zelf best makkelijk over. De deur is niet opslot en je kan gewoon je spullen pakken. Nou vind ik dat persoonlijk niet zo fijn idee dus ik houd me deur opslot en ik wacht gewoon tot dat ze klaar zijn.

See ya!

Spookyzx. 

Hi Annoniemm,

 

mijn twin en ik delen een badkamer met ons jongste broertje en daar kunnen we van onze slaapkamers zo naar binnen lopen. De deur is eigenlijk nooit op slot en iedereen kan zo naar binnen, maar in de praktijk komt alleen ons jongere broertje er en dat is geen probleem We staan vaak 's morgens met zijn 3-en tegelijk onder de douche, das makkelijker en sneller  als we  allemaal op dezelfde tijd op school moeten zijn.

 

Een enkele keer komt er iemand anders bij ons in de badkamer of  wij in de badkamer van papa en mama of van onze zus en oudere broer. De kans dat die er dan net onder staan is klein, maar ook dan is het geen probleem om even binnen te lopen om iets te pakken.

 

Groetjes,

M&M's

Wij hebben helaas geen slot op de badkamer, maar bij mij thuis zijn ze heel open, hoewel ik het liever niet doe. Ik vind het dan ook minder fijn als hun inlopen als ik onder de douche sta 😕 ik ben dus nogal preuts, maar ik wil het ook niet echt tegen mijn ouders zeggen omdat ik nu al weet dat mn moeder gaat zeggen; je hebt in mn buik gezeten, ik verschoonde je luiers. Mijn moeder roept mij weleens de badkamer in om iets te vragen ofzo, en ik vind dat wel awkward. Dusja, ik doe het liever niet :)

Reputatie 3
Badge +4

Wij zijn heel open douche gaat nooit op slot ik sta ook wel eens samen met een van mijn beide moeders onder de douche of we zitten samen ook wel eens in bad wat heel gezellig is

Hallo Annoniemm :)

Nee, ik kom niet binnen als me moeder aan het douchen is, sowieso heb ik bijna nooit iets nodig uit de badkamer specifiek.

-TheMightySlayer <3

Hey,

Ja ik loop ook gewoon binnen en dat doet mijn famillie ook bij mij. Niet dat we dan hele gesprekken gaan voeren ofzo.

Hey, ik kom als jongen wel eens bij mn pa of broer binnen, maar niet bij mn ma of zusje. 

Reputatie 7
Badge +5

Wij hebben geen slot op de deur bij ons loopt iedereen gewoon in en uit. Een praatje is ook geen probleem. Ik douche meestal met m’n broertje ik was hem en droog hem af want hij is ‘s morgens erg traag

-onnodige quote verwijderd-

Oeps. Ik heb dit per ongeluk een keer gedaan.

Ging zo:

Ik moest plassen en ik liep de badkamer in.

Terwijl me moeder naakt stond te douchen.

Is niet gek hoor!

 

Wij zijn heel open douche gaat nooit op slot ik sta ook wel eens samen met een van mijn beide moeders onder de douche of we zitten samen ook wel eens in bad wat heel gezellig is

@sproetje dat is een beetje akward, niet?

Krijg je dan geen stijve ofzo als je met je beide moeders doucht of in bad gaat?

Ik krijg wel direct een stijve.

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga gwn de badkamer in hoor. Boeit me niet. Maar eigenlijk zit er ook een muur voor de douche dus ik kan in principe niemand naakt zien ofzo, maar alsnog zou het me niet boeien haha

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe het zelf niet echt maar soms komt mijn moeder binnen om iets te vragen ofzo, dat vind ik niet erg.

Ik kom nooit binnen als mijn moeder of zus doucht.

Alleen als ik heel geil ben zou ik dat weleens willen doen, maar niet altijd.

Liefs,

AjaxFan2021

Hey, k heb miss een raar vraagje maar als julie ouders of broer of zus aan het douchen is en je hebt wat nodig uit de badkamer, kom je dan gw binnen? Ikzelf wacht dat altijd maar k vroeg me af of meer mensen dat doen

Ik alleen als het echt nodig is, maar dan weg zodra ik het heb

Reputatie 4
Badge +3

ik heb zelf altijd de deur op slot en ik kwam vroeger wel eens binnen toen ik nog wat jonger was maar nu doe ik dat ook nooit.

Reageer