kloten met kaarsje

  • 24 October 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Heyyy,

Ik heb een vrij groot probleem. Ik was alleen thuis en besloot om een beetje met een satéprikker en een waxinelichtje te gaan klooien, en ik heb die satéprikker aangestoken met de kaars. Maar nu zijn dus zonder dat ik het in de gaten had helemaal van wit naar grijs gegaan, en ik krijg het er niet meer uit. Zeggen dat het van de houtkachel komt kan niet, dat gaan mijn ouders zowieso nooit geloven. Ik ben best bang dat ze heel erg boos worden en dat ik nieuwe gordijnen moet betalen, of zelfs erger. 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen…

Groetjes

Een wanhopige bange cookiemonster


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat je als je er niks over zegt , je ouders dan bozer zijn dan dat je het eerlijk verteld.

Ik zeg: eerlijk vertellen!!!

Reputatie 7
Badge +17

Idd eerlijk vertellen. Bespaart je een hoop gezeik met allemaal leugens verzinnen. En dikke kans dat ze er toch wel achter komen.

Reputatie 5
Badge +1

Hey! Ik snap dat eerlijk vertellen moelijk kan zijn. Maar zoals hier boven al werd aangegeven worden ze denk ik bozer als je liegt . 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @cookiemonster2009,

Ik snap dat je bang bent wat je ouders ervan vinden, maar je kan het het beste gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen. Dan vinden ze het minder erg dan je liegt.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer