Vraag

Kleren 3 dagen aan?

  • 22 January 2019
  • 5 reacties
  • 1121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai,
Ik kreeg laatst een stomme opmerking van een meisje dat ik mijn kleren nu al voor de 3e dag aan heb! Zelf vind ik het niet erg omdat ik niet zweet en mijn kleren ruiken ook gewoon fris en ik doe het nooit langer dan 3 dagen aan, Maar mijn vraag is eigenlijk hoelang doen jullie je kleren aan? De meeste mensen 2 dagen maar ik wil het weten omdat het misschien raar is om 3 dagen dezelfde kleren aan te hebben ik doe natuurlijk wel ondergoed iedere dag wisselen hahaha

5 reacties

Oh en trouwens nog een vraag!
Wat vinden jullie ervan als mensen 3 dagen dezelfde kleren aan heeft?
Het verschilt natuurlijk per persoon, dus voor jou kan ik niet echt oordelen.
Daarnaast ligt er een verschil tussen dames en heren, maarja.
Voor de meeste pubers is het op zich wel verstandig om vaker schone kleding aan te trekken.
Shirts en truien zou ik een, maximaal twee dagen aanhebben , maar broeken kun je naar mijn mening probleemloos twee dagen aanhebben.
Je zweet nou eenmaal wat meer met je bovenlijf, dus kun je daar beter rekening mee houden.

Draag vooral wat jij wilt en wanneer je dat wilt, maar dat betekent niet dat anderen er geen kritiek over kunnen en zullen leveren.
Hi Sophieousri,

ik vind het leuk om elke dag een andere combi aan te hebben. Meestal draag ik jeans en t-shirt met hoodie of t-shirt met een overhemd met of zonder sweater ofzo. Soms ook wel een trui of sportkleding.
ik vind dat je truien en hoodies wel een paar dagen aan kan, net als jeans.

Ik wissel ook wel van kleren met mijn twin, nou ja we hebben eigenlijk samen kleren, dus hebben ook wat meer keus. Dan heb ik wel eens iets aan wat hij de dag ervoor aan heeft gehad.

Maar wat je kunt doen is wat vaker afwisselen. Je kunt maandag hoodie 1 aan doen en t-shirt 1 en dan op dinsdag een blouse met hetzelfde t-shirt 1 (als ie nog fris ruikt haha) en woensdag de hoodie van dag 1 met een ander t-shirt of blouse. Dan valt het niet op dat je een aantal dagen dezelfde kleren gebruikt.
Het is maar een voorbeeld, want ik weet natuurlijk niet wat voor soort kleren je draagt, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.

Is dat een ideetje?

Ik heb ook wel eens een t-shirt 2 x aan zonder te wassen. Vaak als we thuis komen uit school trekken we sportkleding aan en gaan sporten, daarna douchen en na het douchen een jogging ofzo. Dan heb ik dat t-shirt maar een paar uurtjes aangehad, dus ja. Of ik trek die van mijn twin dan aan en hij die van mij, kan ook.

Sws elke dag een schone onderbroek, soms vaker vanwege het sporten (zweten), maar ok.

Ik zou dus een beetje vaker andere combi's aan doen. Dan heb je per week niet veel meer kleren nodig en ben je van het gezeur af. En dan kun je je trui of hoodie tussendoor een dagje "luchten" op een kapstokje ofzo.

Ik weet niet of je weinig kleren hebt, dus dat je drm kleren een paar dagen achter elkaar hebt?
Dan zou ik sws vaker combi's wisselen.

Ik heb er geen probleem mee als iemand een paar dagen hetzelfde aan heeft, zolang het schoon is.

Groetjes,
M&M's
Nee ik heb echt mega veel kleding alleen de helft van mijn kleren maakt mijn moeder kwijt tijdens de was echt super vervelend 😕 Ik heb er over nagedacht zelf de was te doen maar mijn moeder vindt dat dan weer niet goed hahaha...
Bedankt voor jullie antwoorden 🙂
MMij maakt het niet uit. Zelf draag ik kleren gewoon wanneer ik wil. Soms heb ik kleren maar 1 dag aan soms een week. Het ligt er ook aan welke kleren een shirt doe ik vaker in de was dan een broek. Ondergoed en sokken iedere dag. Ik denk dat je het beste opmerkingen kunt negeren of een vraag terug stellen zoals:" ja , hoezo" "wat is er mee" "heb je er problemen mee". Hopelijk heb je wat aan dit antwoord, en succes#

Reageer