Kindertelefoon

  • 13 November 2018
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii
ik zat in de klas op Mn iPad en er zaten 2 kinderen achter mij op mijn iPad mee te kijken en ik had het niet door
en ik keek op het forum alleen in mijn klas doen ze best wel stom over de kindertelefoon en maken er ook veel grappen over dat is al vervelend maar wat er is gebeurd nog erger want 1 van de 2 riep ohh ze is op de kindertelefoon aan het kijken en iedereen moest lachen alleen het is niet dat ik me schaam maar het is niet fijn als mensen weet dat je zoiets doet maar ik kan het ook niet thuis doen want als Mn ouder dit zien worden ze helemaal gek dus ja nu zie ik er gwn tegen op om nog naar school te gaan...

6 reacties

Hoi

Je klasgenoten hebben gezien dat je op de site van de KinderTelefoon keek, wat jij liever voor jezelf hield. Wat vervelend dat ze hier zo'n nare commentaar over gaven. Het is net heel goed om hulp te zoeken en te geven.

Hoewel je klasgenoten erg vervelend deden, vermoed ik dat ze snel wat anders zullen vinden om vervelend over te doen. In een weekend gebeurt vaak wat, en waarschijnlijk zullen ze het daarover hebben.

Heb je op school iemand waar je bevriend mee bent, die in jouw buurt zou kunnen blijven? Je voelt je vast een stuk zelfverzekerder als er iemand is om jou te steunen.

Je zegt dat je ouders gek zouden worden als ze zouden zien dat jij op de site van de KinderTelefoon kijkt. Weet je waarom ze zo zouden reageren? Ik zie niet in wat ze tegen de KinderTelefoon zouden kunnen hebben. Het lijkt me vooral belangrijk dat je hulp en steun kan zoeken wanneer je die nodig hebt. Kan je thuis een soort van "stiekem" op de KinderTelefoon?

Groetjes
Kenshin
Mn ouders weten niet dat ik dit doe en ze zeggen als we ruzie hebben ga maar lekker na ar de kindertelefoom dus heel serieus vinden ze het niet
Niet fijn dat ze zo reageren. Ik hoop dat de negatieve commentaar om je heen je er niet van weerhoudt om hulp te zoeken bij de KinderTelefoon.
Nee ik doe het meestal op mn kamer zodat ze het niet zien
Ok. Goed dat je toegang tot de KinderTelefoon hebt. Het was fijner geweest als je ouders positief over de KinderTelefoon deden, maar goed dat je hier gewoon terecht kan.
Ik zou ze uitleggen wat voor soort heftige problemen kinderen kunnen hebben en dat jij daar bij helpt. Dat je alleen maar goed bezig bent. Het is triest dat ze hier zo over doen. Ik durf te wedden dat de helft zelf ook problemen heeft maar meelacht omdat het anders misschien opvalt. Wat je ook kunt doen is een spreekbeurt erover geven als dat van je docent mag. Dan is het meteen duidelijk.

Reageer