Vraag

Kinderrekening

  • 3 January 2020
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik heb een vraagje…

Mijn moeder heeft een sns kinder rekening gemaakt, maar nu is mijn vraag... Kan mijn vader er geld vanaf pakken?? Mijn moeder heeft volledig gezag over ons maar we hebben de achternaam van mijn vader... Idk of dat wat uitmaakt... De rekening is gemaakt door mijn moeder. 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Als je vader kan inloggen op je acc dus het wachtwoord heeft, ja dan kan hij er idd geld vanaf halen. Niet om onaardig over te komen, maar maakt het iets uit als je vader er geld vanaf kan halen of is het gwn een vraag haha

 

gr.

anoniempje

Badge +1

Als het goed is wel.

Heyo,

Degen die de rekening heeft aangemaakt en op wie zijn naam het staat kan erbij. Diegene kan zien waar jij je geld aan uitgeeft, hoeveel geld je op je rekening krijgt of hebt en er geld van af halen. Dit kan diegene doen totdat jij de machtiging weigert, of als je 18 wordt. 

 

See ya!

Spookyzx. 

hey 

 

voor zo ver ik weet zijn er 2 verschillende soorten kinder rekeningen. de ene kan waarschijnlijk alleen de mensen die inloggegevens hebben en de gene met een pasje. 

er is ook nog een kinder rekeningen waar je moeder geld op kan stoorten. en dan kan niemand er iets afhalen tot jij 18 bent. 

 

groetjes blue 

Reageer