kindermishandeling

  • 19 March 2021
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Badge

Is er een andere manier om kindermishandeling te melden zonder te bellen? Er is altijd iemand thuis en ik ben bang dat ze mij horen..


6 reacties

Badge +3

Hey ja dat kan je kan ook met de Kindertelefoon chatten 

Reputatie 5
Badge +6

Met Veiligthuis kan je ook chatten...

Chat gratis en anoniem met een medewerker voor advies.

De chat is open van 9 tot 22 uur. U kunt ons ook 24/7 gratis bellen op 0800 2000. Bij direct gevaar, bel 112.

Reputatie 3
Badge +2

Je kunt met de kindertelefoon chatten, of bellen als je ergens anders bent zoals buiten of op school (: En je kunt ook nog altijd hulp vragen aan je docent of mentor. Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt inderdaad chatten met Veilig Thuis. Je kan het ook met iemand bespreken als je niet thuis bent, je kan hem/haar vragen het te melden bij VT. Als je in direct gevaar bent mag je natuurlijk altijd 112 bellen.

Je kan 112 bellen en in een kast gaan zitten. Degene aan de lijn kan dan vragen of je in een situatie zit waar je niet in kan praten en kan dan vragen of je wilt kuchen of niezen. Ze kunnen dan een bericht naar je telefoon sturen en dan zien ze je adres en kunnen ze naar je huis/verblijf komen om je te helpen

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Als het echt erg is zou ik gewoon (als het kan) tijdens school ff bellen met 112 of de Kindertelefoon. En wat ElsaGirl al zei: Ga in een kast zitten en bel 112, ze gaan je helpen!

Groetjes!

Reageer