Vraag

Kindermishandeling

  • 17 August 2018
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ey ik ben een meisje van 14 jaar, en ik voel me thuis nie veilig ik krijg elke dag alleen maar negatieve aandacht naar me toe wordt zelfs ook mishandelt. Me ouders zijn gescheiden vind ik best jammer en moeder heeft nieuwe vriend en daar loopt het nie zo lekker mee. Ik moet door me stiefvader mishandeld en door me moeder, maar nie alleen maar met slaan, trappen, of wa anders maar ook geestelijk mishandeld, ben elke dag echt bang om thuis te komen of uit bed te komen, of wa anders. Ik wil echt uit huis me vader weet er ook van maar die zegt ja ik wil dat je bij mij gaat wonen en dan zet ik een rechtbank tegen. Maar me ma is daar tegen. Zit elke dag met blauw plekken. Blauwen ogen of gekneusde hand, of rode plekken, durf niks meer. Ben vaak boven te vinden met harde muziek op oortjes in??? help me plzzz

2 reacties

Hi, kan je met jeugdzorg overleggen?
Of kan je vader een rechtzaak starten ofzo?

Ik weet hier niet zoveel vanaf, dus je kan ook met de KT gaan chatten
Hey Kimberley

Helemaal niet fijn dat het er thuis zo aan toe gaat. Jij verdient een thuis waar je je veilig voelt, en waar je graag bent. Het is helemaal niet ok hoe je moeder en stiefvader tegen je doen.

Zoals @Asy Silivana zegt, kan je dit met Jeugdzorg bespreken. Hier kan je vinden hoe je contact kan opnemen met Jeugdzorg. Ook bij de KinderTelefoon kunnen ze je helpen. Je kan er doorverwezen worden naar meer hulp.

Het lijkt me een goed plan als je vader een rechtszaak start. Er moet opgekomen worden voor jouw welzijn. Kan je dit met hem bespreken?

Groetjes
Kenshin

Reageer