Skip to main content
Vraag

kat verkopen

• May 17, 2026
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Heyy allemaal, mijn eerste forum..ik heb advies nodig, mijn favoriete katten, D en L, worden door mn ouders verkocht, D maandag al. We hebben nog een kat die mijn moeders favoriet is, K, maar die blijft natuurlijk. Maar D en L... ze worden verkocht door hun kattenharen🤦‍♀️ maar dus hoe neem ik het beste afscheid, ik heb ook mentale problemen en de katten helpen daarbij, maar er is geen kans dat ik mn ouders overhaal om ze te houden. Iemand tips voor een goede afscheid? D word dus morgen verkocht

-namen van katten verwijderd ivm met anonimiteit--

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 18, 2026

Hey wat verdrietig! Heb je mooie, leuke foto's van ze? Anders maar snel maken :) die kun je dan uitprinten en ophangen, als achtergrondje of screensaver gebruiken op je telefoon. En een dikke knuffel geven natuurlijk. Je mag ook best even huilen, kan opluchten. 

Liefs en knuffel🫂

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 18, 2026

hi ​@Random_user124  wat naar zeg ik sluit me aan bij wat ​@Yusa  heeft gezegd 

ook een knuffel van mij 💗

liefs vie

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Heyy allemaal, mijn eerste forum..ik heb advies nodig, mijn favoriete katten, D en L, worden door mn ouders verkocht, D maandag al. We hebben nog een kat die mijn moeders favoriet is, K, maar die blijft natuurlijk. Maar D en L... ze worden verkocht door hun kattenharen🤦‍♀️ maar dus hoe neem ik het beste afscheid, ik heb ook mentale problemen en de katten helpen daarbij, maar er is geen kans dat ik mn ouders overhaal om ze te houden. Iemand tips voor een goede afscheid? D word dus morgen verkocht

-namen van katten verwijderd ivm met anonimiteit--

Heyheyy! 

Jaa dat is echt lastig. Wat je ook kunt doen  is een pootafdruk van hun pootjes in klei maken. ik zou wel de pootjes even schoonmaken daarna voor als ze zich gaan likken. En gewoon de katten nog even verwennen voordat ze weggaan en een knuffel geven zoals ​@Yusa al zei!

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 25, 2026

Echt jammer voor je

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 25, 2026

Aahw wat zielig vind ik dit 🫂🫂😘❤️‍🩹 veel sterkte lieverd!! ♥️

Groetjes Tjempie xxxx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 25, 2026

Nou sorry dat ik het zeg maar vind dat je ouders dit eigelijk niet mogen doen ze wisten van te voren dat die katjes  gingen verharen .

Maar ik hoop dat ze een goed huisje krijgen maar als ik jou was zal ik wel vragen of ze elke week of maand even een foto kan krijgen .

Maar je moet maar denken als je afscheid gaat nemen ze krijgen straks beter dan bij ons .

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • May 26, 2026

Ja ik snap dat dit erg lastig is zeker de reden waarom. Ik ben een aantal maanden geleden mijn kat verloren omdat hij ziek was ik mis H nog steeds maar sindskort hebben we een nieuwe kat in huis B. Dit is ook een super lieve kat maar ook heb ik nogsteeds een aantal foto's van H op mijn digitale fotolijstje gezet want ik zal hem toch altijd in gedachten houden.

Geef ze een dikke knuffel voordat ze gaan.

Sterkte 

Seashell 😘