kan mijn kat met me mee

  • 20 September 2020
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hoi, 

ik ben 13 jaar en ik wil suuuuppppeeeerrrr graag een kittentje, het probleem is dat mijn ouders gescheiden zijn en ze allebei geen kat willen opvoeden, ik wil dat juist wel. Dus nu dacht ik misschien kan ik mijn kittentje mee nemen van mijn vader naar mijn moeder. Ze wonen heel dicht bij elkaar (geen 5 minuten lopen) en ik woon op een rustige plek met niet erg veel verkeer. Dus zoals ik denk kan dat best. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben erg benieuwd 

groetjes poesjespower 


3 reacties

Hai, @Poesjespower, ik heb ook een kat en wat ik nu ga zeggen is niet echt belangrijk, maar: mijn kat loopt vaak met me mee naar de supermarkt (10 minuten lopen), en ook weer terug. Ik weet niet of je nu al een oplossing hebt gevonden, maar mijn antwoord is 'ja, je kan heus wel een kat nemen, maar jouw ouders moeten het er wel mee eens zijn en heeft jou kat dus van alles 'twee keer', omdat jouw ouders gescheiden zijn.'  Aan de andere kant weet ik het ook niet zo goed (ik ben ook 13 btw), maar als jij je ouders meerdere argumenten geeft waarom jij het wel erg graag wil en waarom het kan, dan is de kans groter dat zij er mee in stemmen.:kissing_smiling_eyes:

 

Grtz en succes, Shadowz!!

Badge

Thanks!

Ik heb katten ze zijn super leuk 😀 

maar je ouders moeten het er wel mee eens zijn natuurlijk . Het lijkt mij wel verwarrend dat die kat steeds naar een anders huis moet dus dat je kat naar een huis gaat lijkt me beter 

Reageer