Vraag

Kan je me helpen, bang voor scheiding ouders

  • 12 April 2019
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Hoi mijn ouders hebben voor mijn verjaardag ruzie gemaakt vandaag dus ben morgen 13 maar ik ben bang dat ze gaan schijden

1 reactie

Hoi

Je ouders hebben ruzie gemaakt, waardoor je vreest dat ze zullen scheiden. Wat naar dat de ruzie de dag voor je verjaardag plaatsvond 😐 Zijn de grootste spanningen inmiddels gaan liggen?

Maken je ouders vaker ruzie? In een huishouden is het namelijk niet ongebruikelijk dat partners van mening verschillen. Soms bouwen spanningen hoog op, zodat zo'n meningsverschil weleens leidt tot een ruzie. Een ruzie hoeft echter niet te betekenen dat je ouders gaan scheiden.

Als de huidige situatie je stress bezorgt, kan het goed zijn om die stress te bespreken met je ouders. Als je ouders weten dat een conflict tussen hen jou raakt, zouden ze daar in de toekomst rekening mee kunnen houden.

Als ik het goed begrijp, ben je vandaag dertien geworden. Ondanks de heersende spanning tussen je ouders, zou ik je graag een gelukkige verjaardag wensen 😊 Ik hoop dat je een mooie periode tegemoet gaat, en dat de spanning tussen je ouders spoedig mag gaan liggen.

Groetjes
Kenshin

Reageer