Vraag

kan ik wel of niet bij me vader zijn

  • 11 April 2022
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil graag bij me vader zijn maar kan niet want me vader wil niet en als hij me wel wilt zien mag het niet van me oma en als ik met me oma er over heb word ze boos en als ik er met me vader er over heb word hij boos en als ik er met me mentoren over heb doen ze er niks aan wat moet ik doen om meer bij me vader te zijn zonder dat iemand boos word


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @Gekehenkie 

Het lijkt me ontzettend moeilijk om iemand die je graag ziet, niet te kunnen zien.
Aangezien wij de reden niet weten van deze situatie, is het lastig om een concrete oplossing te plaatsen.

Begrijp je zelf de reden waarom je hem niet mag zien? Als je dat niet weet is het misschien goed om dat met mensen in je omgeving te bespreken.
Verder ben ik benieuwd naar je gevoel. Kun je omschrijven hoe je je voelt? Zijn er dingen die je wat beter laten voelen.  Denk aan: tekenen, muziek luisteren, schrijven, lezen etc.

Soms zijn situaties niet meteen op te lossen. Het is dan belangrijk dat er iemand is waar je kunt praten, vooral om je gevoel en gedachtes te bespreken.

Een virtuele knuffel voor jou en ik hoop dat je je okay voelt!

Met vriendelijke groet,

LP

Reputatie 7
Badge +9

De reden hiervan weet ik ook niet 

Reageer