Kan ik naar een pleeggezin?

  • 21 April 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Badge

Ik wil graag naar een pleeggezin soms

slaan mijn ouders mij een paar maanden geleden bv klopte ze met haar vuisten 2x op mijn hoofd en sloeg ze me op men rug vroeger sloeg ze me zelfs in men gezicht maar gisterenavond is alles in de mist gegaan mijn vader zei: Ik heb maar twee dochters de derde (ik dus) bestaat niet meer vr mij ik krijg geen zakgeld en ze zeiden ik moet alles zelf betalen ze wouden men spullen (Computer ipad gsm) afpakken en niet meer teruggeven omdat ze wille dat ik het zelf betaal en toen kwam het mijn vader zei: Geld of geen geld dan loop je maar rond met kapotte schoenen. Praten met mijn ouders gaat niet want ze worden toch gelijk boos. Ze zeiden zelfs dat ik naar de hell ga later Ik wil eigelijk al sinds mijn 7 weglopen van huis nu ben ik 13 en wil me veilig voelen dus kan ik naar een pleeggezin of niet?


1 reactie

Hoi

 

Aangezien wonen bij je ouders echt niet prettig voor je lijkt, zou het verstandig kunnen zijn om hierover contact op te nemen met school. Met je mentor bijvoorbeeld, of met een leerlingenbegeleider. Samen zouden jullie kunnen bekijken welke opties voor je openliggen, en waar je zo mogelijk heen kan. 

 

Neem gerust een keer contact op met de Kindertelefoon en Veilig Thuis. Zij kunnen je advies bieden, en samen met jou bekijken wat zoal mogelijk is. Alvast heel goed en dapper van je dat je dit topic geopend hebt; ik hoop dat je hier geholpen zal zijn. 

 

Gr. Kenshin

Reageer