kan iemand mij helpen met familieproblemen?

  • 9 March 2022
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hayyy!!! Ik ben pas nieuw hier en ik heb meteen een vraag >:) 

 

Dus ik heb bij mij thuis een paar problemen... ik en mijn ouders hebben vaak ruzie en we kunnen niet zo goed met elkaar om gaan daardoor :(    ik begin ook een puber te worden dus dat is niet raar dat ik heftig reageer xD     ik hoop dat Julie tips kunnen geven :) 

 

Tysmmmmmmm alvast ^^

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hai, heb hier zelf ook last van…

Als ik jou was zou ik je ouders gewoon laten waneer ze ruzie hebben, het heeft toch geen zin om je ermee te bemoeien denk ik altijd maar.

 

Als je niet / moeilijk met je ouderd kan comuniseren kan je misschien 1 op 1 met ze praten, misschien zijn ze dan wat rustiger ? Of een gesprek oragniseren met z'n allen en het erover hebben. Openkaart spelen is het beste in deze situatie denk ik.

Reputatie 7
Badge +5

Oww das niet fijn zeker :( 

Maar bedankt voor de hulp :) 

♡♡♡

Reputatie 3
Badge

Heyy! Ik heb hier zelf ook echt heel veel last van:(

heb je ruzie tijdens het avondeten bijvoorbeeld? Bij mij helpt het dan om ‘even een glaasje water te halen’ om even een klein momentje alleen te zijn… en even rustig te worden. Als het overdags gebeurt ga ik even een rondje door het dorp wandelen. Ook dat helpt mij meestal om wat rustiger te worden. Wij hebben thuis ook een lijst met ‘hoe voel ik me en wat kan er beter’ 

misschien is dat ook iets voor jou 

succes xxx

Reputatie 7
Badge +5

Dankje wel Julia_xx! 

Ik zou t proberen tysmmm ik hoop dat het bij hou ook wat beter zou worden❤😔

Xx een hulpvol meisje:)

Hoii @Een hulpvol meisje ,

Ik hoop dat het nu wat beter gaat:( en ik heb hier zelf ook last van maar ik heb misschien wel een tip:D probeer een gesprek met ze aan te gaan dat je het erg naar vind dat jullie zo vaak ruzie hebben en maak afspraken waardoor jullie minder ruzie zullen maken. Ik hoop dat het helpt:) 

I love you<3 

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +9

Voor een puber is het niet zo raar dat je ruzie heb met je ouders maar misschien als het nog steeds zo is kan je met je mentor praten

Reageer